فوت ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,بیمار کووید ۱۹
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد. 

به گزارش ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۸ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۴۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۵۳ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۹۸۶ نفر رسید و خوشبختانه تاکنون ۳۷۸ هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

 

لاری بیان کرد: ۴۰۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون سه میلیون و ۹۸۶ هزار و ۷۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت استان‌ها افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

به گفته‌ی لاری استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------