جوانان قربانیان موج سوم کرونا



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,بیماری کرونا
معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: موج سوم شیوع ویروس کرونا بیشتر از موج دوم جوانان را درگیر و قربانی می‌کند. 

 نادر توکلی به جوانان توصیه کرد برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، حتما پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، شستن مرتب دست و حضور نیافتن در تجمعات را به شدت رعایت کنند تا شاهد افزایش بیماری در این افراد نباشیم.

 

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: اگر توصیه‌های بهداشتی به دقت رعایت نشود، حتما با شیوع بیشتر بیماری کرونا در جامعه مواجه می‌شویم که موضوع نگران کننده‌ای است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر روند افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در روز‌های آینده ادامه یابد، با وجود هماهنگی‌های انجام شده در روند پذیرش بیماران مشکلات جدی ایجاد می‌شود.

 

توکلی افزود: مشکل حادی تاکنون برای پذیرش بیماران کرونایی در تهران نداشته‌ایم، اما روند افزایشی ابتلا به این بیماری می‌تواند مشکلات جدی برای پذیرش و ارایه خدمات به بیماران به همراه داشته باشد.

 

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران همچنین با یادآوری این که یکپارچه شدن روند درمان و مدیریت بیماران در شهر تهران به توزیع مناسب آن‌ها کمک کرد، اظهارداشت: دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران با همه ظرفیت و توان در تلاش برای ارایه خدمات مناسب به بیماران کرونایی هستند.

 

توکلی ادامه داد: ستاد هدایت و اطلاع رسانی درمان استان تهران هماهنگی پذیرش و انتقال بیماران به بیمارستان‌های این منطقه را به عهده دارد و به همین دلیل در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران هماهنگی لازم برای پذیرش بیماران کرونایی وجود دارد.

 

وی با یادآوری این که بیمارستان‌های اصلی دو لاین پذیرش دارند که یک بخش برای بیماران عادی و یک لاین هم برای بیماران کووید - ۱۹ است، خاطرنشان کرد: در بیمارستان‌های اصلی تهران مانند شریعتی، امام خمینی، حضرت رسول اکرم (ص)، مسیح دانشوری، امام حسین (ع)، لقمان، شهدای یافت آباد دو لاین پذیرش بیمار دارند و حتی در برخی از بیمارستان‌های تهران بخش اختصاصی برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

 

 ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------