چگونه بدون دفترچه تأمین اجتماعی ویزیت شویم؟



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,دفترچه درمانی
مدیران سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که از ابتدای اسفند دفترچه درمانی جدید برای بیمه شدگان صادر نمی‌شود.

 به گزارش صدا و سیما مرکز مهاباد، سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفته نسخه الکترونیک را اجرا کند و در حال حاضر برای مراجعه به تمامی مراکز درمانی ملکی این سازمان، نیاز به دفترچه درمانی نیست و فقط با ارائه کدملی به بیمه شده خدمات درمانی ارائه می‌شود. 

 

از ابتدای اسفند دفترچه درمانی تامین اجتماعی در شعب و کارگزاری‌های این سازمان صادر نمی‌شود و بیمه شدگان با کدملی احراز هویت می‌شوند و خدمات را دریافت می‌کنند.

 

بعد از این تاریخ، در صورتی که دفترچه بیمه شده دارای برگ‌های استفاده نشده بود، پزشک از آن‌ها برای ویزیت استفاده می‌کند و درصورتی که دفترچه فاقد برگه بود پزشک می‌تواند در سربرگ خود با قید کدملی، بیمه شده را پذیرش کند.

 

با حذف دفترچه، فرآیند درمان هیچ تغییری نمی‌کند. فقط دفترچه کنار گذاشته می‌شود و برای پزشکانی که از نسخه الکترونیک استفاده نمی‌کنند سربرگ آن‌ها جایگزین دفترچه می‌شود. البته به تمامی پزشکان توصیه می‌کنیم به طرح نسخه الکترونیک بپیوندند.

 

تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران و کارفرمایان گرامی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه غیرحضوری این سازمان از خدمات بدون مراجعه فیزیکی و به شیوه غیرحضوری استفاده کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------