اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

نمکی دوباره وعده داد؛ تا پایان تابستان به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن در جهان تبدیل می‌شویم/ازسرگیری ورود واکسن خارجی



وزیر بهداشت ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
وزیر بهداشت با اعلام "اولین واکسن تولید داخل از امروز توزیع می‌شود"، گفت: تا پایان تابستان به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن در جهان تبدیل می‌شویم. 

به گزارش  تسنیم از آران و بیدگل، سعید نمکی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان ثامن شهرستان آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما برای افتتاح دو پروژه مهم که سال‌ها معوق مانده بود تلاش کردیم و خوشبختانه با سرعت بخشیدن به آن به ثمر رسید.

 

وی با بیان اینکه "بعد از شیوع ویروس کرونا این پروژه نخستین پروژه‌ای بود که به‌صورت حضوری در آن شرکت کردم"، افزود: این موضوع به‌دلیل مشکلات ناشی از کرونا بود و حضور در این پروژه نیز به‌دلیل احترام ویژه به مردم خطه شهیدپرور آران و بیدگل است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ابراز اینکه بر اساس برخی بدعهدی‌ها ورود واکسن به کشور با مشکلاتی مواجه شد، اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته ورود واکسن به کشور از سر گرفته شد و از این هفته مشکلی برای تزریق نداریم.

 

وی با تصریح به اینکه "با پیگیری‌های یک‌ساله راه 20ساله را در سال‌های اخیر پیمودیم"، گفت: اولین واکسن‌های تولید داخلی از امروز توزیع می‌شود و هفته بعدی دومین گروه مجوز می‌گیرند و تا پایان تابستان به یکی از تولیدکنندگان بزرگ واکسن در جهان تبدیل می‌شویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------