اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

مرگ‌های کرونایی در تهران تا آخر هفته ۲ رقمی می‌شود/تمامی شهرستان‌های استان تهران «نارنجی» شدند



مرگ‌های کرونا,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، پیش‌بینی کرد ظرف دو تا سه روز آینده شاهد ۲ رقمی شدن مرگ‌های کرونایی در تهران باشیم. 

به گزارش مهر، علیرضا زالی، با اشاره به روند نزولی بیماری کرونا در تهران، گفت: پیش بینی ما این است که با توجه به نزولی شدن آمار مراجعات بیماران کرونایی و کاهش موارد بستری، میزان مرگ و میرهای روزانه در تهران ظرف دو سه روز آینده ۲ رقمی شود.

 

وی افزود: میزان مراجعان ما به زیر ۱۷ هزار نفر رسیده و آخرین فوتی‌های ما روز گذشته ۱۱۱ مورد بود که پیش بینی می‌کنیم تا سه شنبه و چهارشنبه، باید شاهد ۲ رقمی شدن مرگ و میرها باشیم.

 

زالی ادامه داد: ۱۲ درصد از گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال در تهران هنوز واکسن نزده‌اند که این مسئله می‌تواند خطرناک باشد. زیرا، این افراد جزو گروه‌های پرخطر هستند و باید واکسن بزنند.

 

تمامی شهرستان‌های استان تهران «نارنجی» شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از دورکاری ۳۰ درصدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های استان تهران به جز شهرستان قدس خبر داد.

 

به گزارش ایسنا: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از دورکاری ۳۰ درصدی دستگاه های اجرایی شهرستانهای استان تهران به جز شهرستان قدس خبر داد.

 

عباس پاشا گفت: طبق آخرین رنگبندی اعلام شده تنها شهرستان استان تهران که هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد، شهرستان قدس است و سایر شهرستانها از قرمز به وضعیت هشدار نارنجی تغییر کرده اند به این ترتیب حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی حداقل ۷۰ درصد خواهد بود.

 

وی افزود: البته در شهرستان قدس وضعیت حضور کارمندان به صورت ۵۰ درصدی است.

 

وی ادامه داد: ادارات بقیه شهرستان‌های استان از جمله شهر تهران در مشاغل غیر ضروری حداکثر ۳۰ درصد افراد می‌توانند دورکاری کنند که اولویت هم با بیماران زمینه ای خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: تا زمان واکسیناسیون حداکثری از هرگونه عادی انگاری جدا باید خودداری شود و همه شهروندان باید رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند. همچنین با توجه به فراهم شدن شرایط واکسیناسیون همه افراد و تامین واکسن لازم نیاز است همه کارمندان نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------