آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

رئیس کل دادگستری تهران: مدعی العموم پیگیر پرونده «مهسا امینی» است



رئیس کل دادگستری تهران،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر رسیدگی ویژه، سریع و دقیق به پرونده «مهسا امینی» گفت: مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند.

به گزارش ایرنا از دادگستری کل استان تهران، علی القاصی مهر پس از صدور دستور بررسی پرونده علت فوت مهسا امینی در هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از نماینده وزیر کشور و کارگروه مربوطه در پزشکی قانونی خواست در اسرع وقت گزارش‌ها و جمع‌بندی‌های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند.

 

بر اساس این گزارش، رئیس کل دادگستری تهران تاکید کرده روند بررسی‌های دقیق قضایی از همان ساعات اولیه وقوع این اتفاق آغاز شده است.

 

القاصی مهر تصریح کرد: نتیجه بررسی‌ها در مراحل مختلف اطلاع رسانی خواهد شد و مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند و این پرونده به صورت ویژه، سریع و دقیق مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران روز پنجشنبه - ۲۴ شهریور - در پی انتشار اخباری درباره بدحالی زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: خانمی که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس فاتب هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به دلیل عارضه قلبی بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در سفر ازبکستان بود، پیرو انتشار اخباری درباره اتفاقات رخ داده برای یک خانم جوان، به وزیر کشور دستور داد، علت و جزئیات حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند.

 

بر این اساس، احمد وحیدی نیز به معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور ماموریت داد که موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهد.

 

وزیر کشور خطاب به سید مجید میراحمدی تاکید کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم مهسا امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.

 

همچنین در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی، دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند. این کارگروه با دعوت از کادر درمان مهسا امینی و با حضور کارشناسان و متخصصان مجرب پزشکی قانونی فعالیت خود را آغاز و آخرین وضعیت جسمی وی را نیز مورد بررسی قرار داده‌اند تا مشخص شود انتقال این خانم به مرکز پلیس از لحاظ پزشکی، چقدر در وقوع این حادثه موثر بوده است.

 

همچنین هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای مهسا امینی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------