آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

محمود صادقی: به دادسرا احضار شدیم و از وکلا تعهد گرفتند



محمود صادقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
محمود صادقی، حقوقدان و نماینده مجلس پیشین که به دادسرا احضار شده بود، نوشت: ‌با ملاحظه پرونده من و چند نفر دیگر اعلام کردیم قبلا به این اتهامات رسیدگی و قرار موقوفی تعقیب صادر شده و رسیدگی مجدد وجاهت ندارد. او با احترام گفت شما همین را بنویسید. من نوشتم و جلسه را ترک کردم. به افراد دیگر برگه ای را داد که گویا تعهدنامه بود و از آنها خواست آن را امضا کنند.

به گزارش دیده‌بان ایران، "محمود صادقی" حقوقدان و نماینده مجلس پیشین که به دادسرا احضار شده بود، نوشت: ‌پیرو این اخطاریه امروز ساعت ۹ در دادسرای اوین حضور پیدا کردم. حدود هفده وکیل دیگر هم بودند. ابتدا گفتند افراد به نوبت به بازپرسی می‌روند. بعد اعلام شد بازپرس حضور ندارد. بالاخره بعد از دو ساعت بعلت عدم حضور بازپرس سرپرست دادسرا عهده دار رسیدگی به پرونده ها شد.

 

با ملاحظه پرونده من و چند نفر دیگر اعلام کردیم قبلا به این اتهامات رسیدگی و قرار موقوفی تعقیب صادر شده و رسیدگی مجدد وجاهت ندارد. او با احترام گفت شما همین را بنویسید. من نوشتم و جلسه را ترک کردم. به افراد دیگر برگه ای را داد که گویا تعهدنامه بود و از آنها خواست آن را امضا کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------