آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعتراض یک نماینده مجلس به اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس‌جمهور

نوری قزلجه: نماینده بستان آباد گفت: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی…

میرزایی نیکو: هیچ استیضاحی را امضا نکرده ام



اخبار,اخبار سیاسی,قاسم میرزایی نیکو

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ استیضاحی را امضا نکرده ام.

به گزارش مهر، قاسم میرزایی نیکو عصر دوشنبه در جریان سفر و بازدید محمد حسین مقیمی، استاندار تهران از صنایع و کارخانه های  شهرستان دماوند طی سخنانی اظهار داشت: ما واقعا باید شاکر باشیم که در این برهه کنونی و شرایط کشور این نهمین سفر استاندار تهران به این منطقه بوده است که باید آن را پاس بداریم.

 

میرزایی نیکو با اشاره به اینکه هیچ گونه استیضاحی را امضا نکرده و هیچ رای منفی را به دولت نداده است افزود: لازم است که بدانیم از تمام مسائل پیش آمده تنها ۲۰ درصد به عهده این دولت است و بقیه موارد به سایر دولت ها بر می گردد.

 

وی بیان داشت: دماوند به دلیل اولویت داشتن بخش کشاورزی آن در قسمت صنعتی پیشرفتی نداشته است و در صنایع تبدیلی هیچ اقدامی نشده است.

 

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کار نکردن هزار دلیل وجود دارد و برای انجام کار هیچ چیزی نمی تواند مردم را امیدوار کند جز کار شما مسئولین و در شرایط کنونی با تمام سختی های موجود مسئولان نشان داده اند که دلسوز مردم و کشور هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------