آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

محمد مهاجری : برخی پروژه هایی که رئیس‌جمهور در سفرهای استانی افتتاح می‌کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و…

پزشکیان: اگر می خواهیم کشور را بسازیم باید تلاش بیشتری داشته باشیم



اخبار,اخبار سیاسی,پزشکیان

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از ادارت اضافه کار نمی کنند ولی اضافه کار می گیرند، اگر می خواهیم کشور را بسازیم بجای ۸ ساعت باید ۱۲ ساعت کار کنیم.

به گزارش مهر، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: زمانی که به گذشته فکر می کنم که کجا بودیم، می بینم همه کسانی که آن روزها بودند با تمام توان و وجود در صحنه حاضر می شدند و کار می کردند.

 

وی ادامه داد: جهاد باور درونی مردم و مسئولان در ابتدای انقلاب اسلامی بود و به دلیل اینکه همه بی ادعا در صحنه بودند و از زندگی خود مایع می گذاشتند عراق که مورد حمایت همه استکبار بود نتوانست ما را شکست دهد.

 

پزشکیان تاکید کرد: امروز به جایی رسیده ایم که همه برای هر اقدامی پول می خواهند و مسئولان در سخنرانی ها و عده مصرف می دهند، کاندیداها در زمان تبلیغات می گویند ما اگر پیروز شویم به شما بیشتر می دهیم.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است به قدرت برسیم باید راه جهاد و بسیجی واقعی که برای نظام اسلامی همه چیزش را می داد پیش بگیریم نه اینکه همه توقع داشته باشند و  بیشتر  بخواهند.

 

پزشکیان گفت: همه منافع بیشتری می خواهند اما سازندگی بیشتر و کار بیشتری نمی کنند، بسیاری از ادارت اضافه کار نمی کنند ولی اضافه کار می گیرند. اگر می خواهیم کشور را بسازیم بجای ۸ ساعت باید ۱۲ ساعت کار کنیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جهاد با زبان، مال و جان است اگر بخواهیم آن را اجرایی کنیم باید این گونه عمل کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------