آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

تاجگردون: نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم/ جامعه تحمل چند فشار همزمان را ندارد



اخبار,اخبار سیاسی,تاجگردون

غلامرضا تاجگردون، عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم. برخی مواقع این فشارها را در جایی وارد می‌کنند که تاثیرات سیاسی، خانوادگی و اجتماعی دارد، در حالی که جامعه تحمل چندین فشار همزمان را ندارد.

غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و عضو فراکسیون امید مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به سخت‌گیری‌های اجتماعی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، گفت: آسیب‌های اجتماعی در جامعه دلایل متفاوتی دارد، اما زمانی که جامعه تحت فشار قرار می‌گیرد بهتر است حکومت فشار مضاعفی وارد نکند و فشارها همزمان نشود.

 

او ادامه داد: اصلاحات ساختاری، رفتاری، اجتماعی و سیاسی در کشور دنبال می‌شود، اما در شرایطی که جامعه مشکل دارد نباید این اصلاحات را همزمان با آن مشکلات پیش برد.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: گرچه ممکن است برخی از این مبانی، ارزشی باشد اما نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم. برخی مواقع این فشارها را در جایی وارد می‌کنند که تاثیرات سیاسی، خانوادگی و اجتماعی دارد، در حالی که جامعه تحمل چندین فشار همزمان را ندارد.

 

تاجگردون با اشاره به ورود نهادهای قضایی و انتظامی به موضوع حجاب، گفت: این نهادها ضابط هستند و بحث قضایی و حقوقی نیست؛ برای مثال در قانون تاکید شده که قوه قضاییه و نیروی انتظامی ضابط اجرایی باشند و درست نیست که نهاد دیگری جز این نهادها جلو بیاید. اما من به این افراد ضابط می‌گویم باید فشار را کمتر کنند.

 

او عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط می‌تواند دخالت کند، اما حتی آنجا که ضابط قانونی هستند هم می‌توانند، فشار را کم کنند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در پایان درباره تاثیر فشارها بر اتحاد ملی، گفت: این موضوع ارتباطی به اتحاد ملی ندارد. قوانین باید رعایت شود، اما نباید فشار وارد کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------