آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

ابوترابی: ناآرامی‌های کشور به تصمیم روحانی و زنگنه برمی‌گردد



اخبار,اخبار سیاسی,ابوالفضل ابوترابی
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس، گفت: حذف کارت سوخت 200 هزار میلیارد تومان برای کشور هزینه به دنبال داشته است و من به خاطر این تصمیم آقای رئیس جمهور و آقای زنگنه به قوه قضائیه شکایت خواهم کرد.

به گزارش فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: در رابطه با اغتشاشات اخیر و هزینه‌های ناشی از آن به طور خاص دو نفر باید پاسخگو باشند که مسبب اصلی این ماجراها هستند چرا که این مسائل و این ناآرامی‌ها به تصمیم این دو نفر برمی‌گردد؛ یکی آقای روحانی و دیگری ‌آقای زنگنه وزیر نفت که کارت سوخت را حذف کردند.

 

وی افزود: به دنبال حذف کارت سوخت طبق گفته کارشناسان تاکنون حدود 200 هزار میلیارد تومان برای کشور خسارت به همراه داشته و مسبب این قضایای اخیر هم حذف کارت سوخت بود که این دو نفر از سر لجبازی و سیاسی‌کاری تصمیم به این کار گرفتند.

 

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده از آقای روحانی و آقای زنگنه به قوه قضائیه شکایت می‌کنم و به زودی متن شکایت و شکواییه خود را درباره این دو نفر به قوه قضائیه تسلیم خواهم کرد چرا که این دو نفر باید تحت تعقیب قرار گیرند.

 

وی افزود: موضوع دیگر این است که طبق ماده 39 برنامه ششم دولت باید هر سال 20 درصد بنزین را گران می‌کرد چرا دولت به صورت پلکانی این مصوبه را اجرا نکرد و یکباره و در یک شب کاری که باید در 5 سال گذشته انجام می‌داد را انجام داد و علاوه بر این طبق مصوبه مجلس دولت حق نداشت کارت سوخت را حذف کند و چرا این کار را کرد و این اقدام خلاف قانون بوده است.

 

ابوترابی خاطرنشان کرد: دو، سه روز قبل از اجرای طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رئیس جمهور عنوان می‌کند که شرایط کشور اقتضای لازم را برای اجرای این طرح ندارد و شرایط کشور برای این کار شرایط خوبی نیست و خواستار عدم اجرای طرح افزایش قیمت بنزین شده بود و آقای رئیس جمهور به این توصیه رئیس دستگاه قضا توجهی نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------