آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

استیضاح هر سه وزیر منتفی شد



اخبار,اخبار سیاسی,کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: با توجه به اینکه تعدادی از متقاضیان استیضاح وزیر کشور امضای خود را پس گرفتند، به احتمال قوی استیضاح به هیئت رئیسه ارجاع نخواهد شد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز وزیر کشور به همراه معاونان امنیتی و سیاسی خود حضور یافت و با حضور حدود ۸ نفر از متقاضیان استیضاح، جلسه برگزار شد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: آقای وزیر ادامه صحبت های خود را حول محورهای استیضاح مطرح کرد و در ادامه نیز معاون نیروی انتظامی نیز مطالبی حول محور نحوه برخورد و آماده باش نیروی انتظامی برای اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین بیان کرد.

 

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: در نهایت تعدادی از متقاضیان استیضاح، امضای خود را پس گرفتند و قرار شد سایر افراد نیز تا فردا ظهر نظر نهایی خود را به رئیس کمیسیون اعلام کنند. اما به نظر می رسد به احتمال قوی متقاضیان قانع شده و طرح استیضاح به هیئت رئیسه ارجاع نشود.

 

استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم منتفی شد!

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز گفت که با توجه به پس گرفتن تعدادی از امضاهای متقاضیان استیضاح وزیر آموزش و پرورش، این استیضاح از حد نصاب افتاد و منتفی شد. میرحمایت میرزاده اظهار کرد: تعداد متقاضیان استیضاح وزیر آموزش و پرورش به کمتر از 10 نفر رسید لذا این استیضاح از دستور کار خارج شد و ما گزارش آن را به هیات رئیسه خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------