آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

طغیانی: لیاقت و کفایت در وزارت نیرو دیده نمی‌شود/ تا کی آب شرب اصفهان را گدایی کنیم؟



مهدی طغیانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علاوه بر مشکلات برق خشک شدن زاینده‌رود یکی از مصداق‌های بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی وزارت نیرو است.

به گزارش مهر، مهدی طغیانی در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در لغتنامه‌ها کفایت را از عهده برآمدن، کاردانی و لیاقت معنا کرده‌اند و متأسفانه در وزارت نیرو تنها چیزی که مشاهده نمی‌شود کفایت، لیاقت و کاردانی است.

 

وی با اشاره به وضعیت برق و گلایه‌های مردم که باید پاسخگوی آنها باشیم، گفت: علاوه بر آن در فلات مرکزی ایران مسئله زاینده رود یکی از مصداق‌های ناکارآمدی نظام شده است.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: با مدیریت وزارت نیرو در چند دهه اخیر رودخانه دائمی به رودخانه فصلی تبدیل شده و هیچ وقت پاسخگوی آن نیستند.

 

آسیب‌های فلات مرکزی به معضل اجتماعی و امنیتی مبدل شده است

وی با اشاره به اینکه امروزه ما برای آب آشامیدنی با مشکل روبرو شده‌ایم، تصریح کرد: مردم و کشاورزان بالادست و پایین دست رودخانه زاینده همه ناراضی هستند و این چه سبک و هنر از مدیریت برای منابع طبیعی و آب است.

 

طغیانی ادامه داد: مخاطرات فلات مرکزی ایران با ۶ میلیون جمعیت مبدل به معضل اجتماعی و امنیتی شده و فرونشست زمین ناشی از کم آبی ذخایر آب، حفظ بناهای تاریخی و چندین ساله را به خطر انداخته است.

 

کی نوبت زاینده‌رود می‌شود؟

وی با بیان اینکه مردم اصفهان تنها خواستار احیای زاینده‌رود و عملی شدن وعده آقای روحانی هستند، گفت: رئیس جمهور وقت قول احیای زاینده‌رود را داد و اکنون هشت سال از دوره ریاست جمهوری او می‌گذرد و همچنان نوبت زاینده‌رود نرسیده است.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق مصوبات شورای عالی آب بارگذاری‌های جدیدی باید متوقف شود و ما به دنبال عمل به قانون هستیم.

 

وی ادامه داد: آیا محیط زیست فقط برای پایین دست مطرح است که یک هزار و ۲۲۰ مورد بند آبخیزداری بالادست جز محیط زیست نیست و آیا مردم اصفهان جز این کشور نیستند که برای آب شرب آنها گدایی کنیم و درخواست همه نمایندگان بی‌پاسخ بماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------