آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

معاون امنیتی وزیر کشور: در ضرورت بازشدن مدارس تردیدی نیست/ محدودیت های شبانه اعمال می‌شود



حسین ذوالفقاری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اهمیت رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در کشور گفت: تا روند کامل واکسیناسیون در کشور، مسیری جزء اعمال محدودیت های هوشمند و رعایت اصول بهداشتی برای مهار بیماری وجود ندارد و ضرورت دارد با اقدام رسانه ای، همراهی مردم را در این عرصه بیشتر کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در هفتاد و چهارمین جلسه این کمیته که با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه باید روند کنترل بیماری در کشور با حساسیت و دقت بالا استمرار یابد؛ تصریح کرد: غفلت از رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به محدودیت های اعمال شده می تواند زمینه گسترش بیماری را در کشور فراهم سازد.

 

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به اینکه همه محدودیت ها از جمله محدودیت های طرح شبانه که از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح اعمال می شود همگی با هدف کنترل زنجیره بیماری است؛ گفت: باید تا روند کامل واکسیناسیون در کشور، با رعایت حداکثری پروتکلهای بهداشتی اجازه شیوع بیشتر بیماری را در کشور ندهیم.

 

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه ناجا باید اطلاع رسانی های مستمر و مناسب درخصوص محدودیت های شبانه داشته باشد؛ گفت: واقعیت امر این است که با تداوم محدودیت ها و مقررات، نوعی عادی انگاری و بی تفاوتی در میان مردم نسبت به طرح مورد نظر ایجاد می شود باید با اطلاع رسانی و اقدام رسانه ای مانع از این عادی انگاری در جامعه نسبت به محدودیت های کرونایی شویم.

 

ذوالفقاری در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع مهم بازگشایی مدارس و دانشگاهها اشاره کرد و گفت:  در خصوص ضرورت باز شدن مدارس بنا به دلایل مختلف آموزشی، اجتماعی جای تردید و ابهام وجود ندارد.

 

وی در این خصوص گفت: همگان بر ضرورت و اهمیت آموزش حضوری اذعان و اتفاق نظر دارند و برای همین تلاش بر این است که با کاهش بیماری در کشور و افزایش روند واکسیناسیون، مدارس در کشور بازگشایی شود.

 

ذوالفقاری تصریح کرد: پیشنهاد بازگشایی مدارس همراه با الزامات و شرایط خاص اش به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه می شود.

 

وی درخصوص بازگشایی دانشگاهها هم گفت: دانشگاهها با توجه به محیط خوابگاه و مکان غداخوری وضعیتی متفاوت تر از مدارس دارند و در این خصوص مقرر شد که وزارت علوم برنامه جامع و کامل اش را در خصوص بازگشایی دانشگاهها ارائه دهد و تصمیمات لازم با نظر ستاد ملی کرونا گرفته می شود.

 

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون در کشور در حال انجام است و امید داریم با افزایش سرعت در این امر، بتوانیم گروههای پرخطر بیشتری را واکسینه کنیم و اجازه شیوع بیماری را در کشور ندهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------