آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

رئیسی: ایران به زیرساخت های اقتصادی آسیا متصل می شود/ درباره افغانستان اجماع ایجاد کردیم



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس جمهور، اتصال ایران به زیرساخت های اقتصادی آسیایی را از دستاوردهای نخستین سفر خارجی خود دانست و گفت: باید ظرف مدت کوتاهی وزارت امور خارجه و سایر وزارتخانه های مرتبط، این موضوع را بررسی کنند و اسنادی که در این زمینه نیاز هست را به امضا برسانند.

به گزارش فارس، آیت الله سیّد ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که عصر امروز (شنبه 27 شهریور) پس از پایان سفری سه روزه به کشور تاجیکستان به کشور بازگشت، در بدو ورود به تهران، اتصال جمهوری اسلامی ایران به زیرساخت های اقتصادی آسیایی را از دستاوردهای نخستین سفر خارجی خود دانست و گفت: باید ظرف مدت کوتاهی وزارت امور خارجه و سایر وزارتخانه های مرتبط، این موضوع را بررسی کنند و اسنادی که در این زمینه نیاز هست را به امضا برسانند.

 

وی به دیدار دوجانبه خود با مسئولان عالی کشور تاجیکستان اشاره کرد و گفت: فصل نو و جدیدی در روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ما با تاجیکستان آغاز شد. مشکلاتی در روابط دو کشور وجود داشت که در نشست های تخصصی قرار شد این مشکلات حل و فصل شود.

 

رئیسی با اشاره به نشست با رئیس جمهور ترکمنستان گفت: قرار شد فصل نویی در روابط دو کشور آغاز شود.

 

وی، برگزاری نشست درباره افغانستان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اقدام ما در این نشست این بود که مواضع جمهوری اسلامی تبیین و تلاش شد اجماع منطقه ای نسبت به این مواضع اتخاذ شود و این اتفاق افتاد، یعنی مسائلی که مطرح شد و ارتباطاتی که با سران کشورها برقرار شد، منتج به این شد که یک اجماع منطقه ای درباره افغانستان حاصل شد.

 

ادامه دارد...

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------