آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

توهین تیم قاضی زاده هاشمی به خانواده شهدای هسته ای؟/ همسر شهید علی محمدی: خواهش می کنم از بالای ما نان نخورید و شعار ندهید



قاضی زاده هاشمی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
دو تن از خانواده های شهدای هسته ای با انتشار متن هایی از بنیاد شهید به دلیل «توهین» و «تحقیر» مسئولان این نهاد به این خانواده ها انتقاد کردند.

به گزارش انتخاب، به گفته ی فرزند شهید فخری زاده، بنیاد شهید دیداری با خانواده شهدای هسته ای ترتیب داده بود، اما ضمن لغو آن جلسه،  به همسران شهدای هسته ای «توهین» کرده است.

 

بنابر ادعای برخی فعالان توییتری، این دیدار، جلسه ای برای تجلیل رئیس بنیاد شهید از خانواده شهدای هسته ای بوده است. به دنبال تاخیر چند دقیقه ای، رئیس حوزه ریاست قاضی زاده هاشمی جلسه را لغو و سپس با لحنی تند خطاب به همسران شهدای هسته ای، علت لغو نشست را تاخیر در حضور این خانواده ها دانسته است.

 

مهدی فخری زاده در این باره نوشت: «گل بود به سبزه نیز آراسته شد.

 

بعد از همه اتفاقات عجیب در بنیاد شهید، کار به جایی رسیده که نهادی که موجودیتش را از شهدا و خانواده شهدا می‌گیرد، با کمال وقاحت و بی ادبی دیداری را خود ترتیب داده و خواهان آن بوده، لغو می‌کند و به همسران شهدای هسته‌ای توهین می‌کند.

 

آقایان، پدرمان رفت و نیست که در دهانتان بزند. ما که نمرده‌ایم که به مادرمان توهین کنید.

 

ما که حلوای این بنیاد را خوردیم و فاتحه‌اش را فرستادیم.»

 

منصوره کرمی همسر شهید علی محمدی نیز در صفحه ی اینستاگرام خود نوشت: «چقدر سخت است هم عزیزتر از جانت را برای کشور و انقلابت بدهی و هم مورد تحقیر مسئولینی قرار بگیری که قرار است از شهید و شهادت و خانواده شهدا حمایت کنند.

 

خواهش می کنم از بالای ما نان نخورید و شعار ندهید و به دروغ شعار حمایت از خانواده های شهدا را ندهی.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------