آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

امام جمعه اصفهان: افزایش سن ازدواج آسیب‌هایی مانند بالا رفتن سن ازدواج دارد



امام جمعه اصفهان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تجمل‌گرایی، افزایش انتظارها و خواسته‌ها، تشریفات و جهیزیه‌های سنگین سبب کاهش رغبت جوانان به ازدواج شده، گفت: افزایش طلاق نیز موجب فساد دامنه‌‌دار در کشور می‌شود و جامعه را دچار بحران شدید می‌کند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار جمعی از بانوان فعال در دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز زن اظهار داشت: بهترین روز به نام زن و مادر نامگذاری شده است و باید از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیریم.

 

وی افزود: اسلام هم انتظاراتی از زن‌ها در بحث همسرداری و تربیت صحیح فرزندان و در نهایت ایجاد آرامش و محبت در کانون خانواده دارد.

 

امام جمعه اصفهان بیان کرد: حضرت فاطمه (س) تربیت شده مکتب پیامبر (ص) و یک الگوی تمام معنا در عرصه عفاف و پاکدامنی، خانه داری، تربیت صحیح فرزند و نقش‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه است. روش زندگی دخت نبی مکرم اسلام دارای درس‌های آموزنده و جذابی برای انسان ها و الگوی همه دوران است.

 

وی با بیان اینکه طلاق، جامعه را دچار بحران شدید می‌کند، افزود: افزایش طلاق سبب فساد دامنه ‌دار در کشور می‌شود.

 

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه بخش عمده طلاق‌ها مربوط به ازدواج ‌های خیابانی، دانشجویی و اینترنتی است، گفت: باید جوانان را نسبت عواقب این نوع ازدواج‌ها آگاه کرد و بهترین دوست و خیرخواه انسان والدین هستند و جوانان باید به تذکرات و نصایح آنها توجه کنند.

 

وی ادامه داد: ازدواج دیرهنگام و یا ترک ازدواج، عفت، حیا و جمعیت را در جامعه تهدید می‌کند و باید همه زمینه‌ساز ازدواج و ادامه این حرکت زیبا در جامعه باشد.

 

امام جمعه اصفهان افزود: مهریه، جهیزیه و مخارج سنگین و شروط سخت را باید تا جایی که می‌توان نادیده گرفت و ازدواج آسان و با دقت را در جامعه رونق داد. تجمل گرایی، افزایش انتظارها و خواسته‌ها، تشریفات و جهیزیه‌های سنگین سبب کاهش رغبت جوانان به امر مقدس ازدواج شده است.

 

وی  با بیان اینکه دشمنان با نشانه رفتن بنیان خانواده‌ها به دنبال گسستگی در جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: افزایش سن ازدواج آسیب‌های زیادی را به جامعه تحمیل می‌کند که افزایش شمار مجردها و بالا رفتن سن ازدواج جوانان از آن جمله است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------