آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

کنایه فعال رسانه ای اصول گرا به دولت رئیسی؛ مهاجری: چینی ها هم واکسن روسی زده اند؟



محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

دیده بان ایران نوشت: محمد مهاجری فعال سیاسی اصول گرا  به توجیه مقامات دولتی نسبت بی توجهی عامدانه پوتین به ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد و نوشت؛ وقتی تصاویر دیدار اخیر رئیس‌جمهور آرژانتین با پوتین منتشر شد و معلوم بود که تفاوتش به‌لحاظ فاصله دو رئیس‌جمهور و دست دادن و منتظر ماندن میزبان برای نشستن مهمان کاملاً هویدا گردید، یک سایت خبری مدافع آقای رئیسی توجیه تازه‌ای خلق کرد که بامزه بود.

 

این سایت نوشت: آرژانتینی‌ها چون واکسن اسپوتنیک روسی زده‌اند، پوتین برای کم کردن فاصله و دست دادن با رئیس‌جمهورشان مشکلی نداشت! 

 

فرض کنیم این ادعا درست است اما این اقدام پوتین را که فردای دیدار با رئیس‌جمهور آرژانتین، عازم پکن شد تا بازی‌های المپیک زمستانی را ببیند  کجای دلمان بگذاریم؟

 

پوتین با رئیس‌جمهور چین دست داد، کنار او ایستاد، با او عکس گرفت. آیا رئیس‌جمهور چین هم واکسن روسی اسپوتنیک زده بود؟! 

 

اگر همان اول کار مسئولان دولتی صریح و صادقانه، اشتباه خود را برای دیدار رئیسی ـ پوتین می‌پذیرفتند و برای هر توجیه و دروغی که می‌گویند ناچار به توجیهات و دروغ‌های بعدی نمی‌شدند، الان قال قضیه کنده شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------