آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

مولوی عبدالحمید خطاب به روسیه: حمله به اوکراین و کشتن مردم را متوقف کنید



مولوی عبدالحمید،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
"مولوی عبدالحمید" امام‌جمعه زاهدان خواستار توقف حملات روسیه به اوکراین شد.

به گزارش جماران، "مولوی عبدالحمید" امام‌جمعه زاهدان در خطبه نماز جمعه امروز  حملۀ روسیه به اوکراین را محکوم کرد و گفت: حمله تمام‌عیار روسیه به اوکراین از حوادث تکان‌دهنده در این هفته بود. اوکراین کشوری استقلال‌یافته است که در همسایگی روسیه قرار دارد.

 

امام‌جمعه زاهدان گفت: در عصر و زمانی که بشریت در عصر فناوری و علم و دانش و تمدن و گفتمان قرار دارد و به حقوق انسان‌ها و آزادی بشر می‌اندیشد و دوران جنگ و وحشی‌گری و کشتار را پشت سر گذاشته است، حمله به یک کشور و کشتار مردم آن اعم از نظامی و غیرنظامی با امکانات وسیع و سلاح‌های مخرّب بیانگر اقدامی ظالمانه و نهایت قساوت قلبی است.

 

مولوی عبدالحمید گفت: جنگ و کشتار و حمله به کشورها در عصر حاضر هیچ جایگاه و پشتیبانی ندارد و هر دولت و کشوری که دست به چنین اقدامی بزند مورد سرزنش و ملامت قرار می‌گیرد و منزوی و متضرر می‌شود.از روسیه می‌خواهیم حمله به اوکراین را متوقف کند و دست از کشتار مردم و تخریب زیرساخت های اوکراین بردارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------