آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

کلیات لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت در کمیسیون شورا‌ها تصویب شد



کمیسیون شورا‌های مجلس،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
سخنگوی کمیسیون شورا‌ها گفت: کلیات لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت در کمیسیون شورا‌ها تصویب شد، جزییات در نشست بعدی بررسی می‌شود.

به گزارش خانه ملت، روح الله نجابت در نشست دیروز (یکشنبه ۲۸ فروردین) کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با سه دستور کار برگزار شد گفت: دستور نخست این جلسه بررسی گزارش کارگروه لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت بود. در ابتدای ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد گزارشی از کارگروه ماده ۱۴۲ که در مرکز پژوهش‌ها برگزار شده بود ارائه کرد سپس کلیات لایحه مذکور به رأی گذاشته و تصویب شد. مقرر شد جزئیات گزارش ضمن دعوت از دستگاه‌های ذیربط در جلسات بعدی کمیسیون بررسی شود.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: دومین دستور این جلسه بررسی گزارش کمیته بررسی کننده وقایع و رخداد‌های بازی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس بود. گزارش جمع‌بندی شده این واقعه توسط کمیته در صحن کمیسیون قرائت شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان در خصوص این گزارش پیشنهاداتی داشتند مصوب شد پس از اعمال پیشنهادات نمایندگان در متن نهایی، گزارش کمیته برای ریاست مجلس جهت اقدام مقتضی و احتمالاً قرائت در صحن علنی ارسال شود.

 

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها گفت: سومین دستور جلسه ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بود که قبلاً توسط مرکز پژوهش‌ها بررسی شده بود، چهار ماده بررسی و سه ماده به تصویب رسید ادامه بررسی این طرح به جلسه آینده موکول شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------