آخرین اخبار سیاسی

محمود مهرابی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

محمود مهرابی به اعدام محکوم شد / قوه قضائیه: قابل فرجام‌خواهی است

رسانه های رسمی اعلام کرده اند که فردی به نام محمود مهرابی به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است، اما این فرد دارای عناوین…

وکیل علی مطهری: اسناد سازمان یافتگی توهین‌ها در اختیار است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , علی مطهری

پس از دو سال و نیم نه تنها در میان حمله کنندگان هیچ "مردمی" یافت نشده بلکه معلوم شد آنها و آمرانشان طی یک برنامه سازمان یافته (هر چند درونی و خودسرانه) از درون یک سازمان نظامی بودند که با قاطعیت دستگاه قضا محکوم و یا در حال محاکمه‌اند.

  وکیل علی مطهری از در اختیار داشتن اسناد سازمان یافته بودن برخی توهین‌ها خبرداد.

 

مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره توهین‌ عده‌ای به رییس‌جمهور و نائب رییس مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: هنگامی که علی مطهری در اسفند ۹۳ در فرودگاه شیراز مورد اهانت و توهین قرار گرفت رسانه‌هایی خاص از آن به عنوان اعتراض "خودجوش" و "مردمی" یاد کردند.

 

وکیل علی مطهری ادامه داد:‌اینک که پس از دو سال و نیم نه تنها در میان حمله کنندگان هیچ "مردمی" یافت نشده بلکه معلوم شد آنها و آمرانشان طی یک برنامه سازمان یافته (هر چند درونی و خودسرانه) از درون یک سازمان نظامی بودند که با قاطعیت دستگاه قضا محکوم و یا در حال محاکمه‌اند.

 

او افزود: اسناد این ادعا که رسانه‌های وابسته‌شان حمله به مطهری را منتسب به مردم می کردند در دسترس هست و بنا بر نظر آقای مطهری فعلا منتشر نمی شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------