آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

آیا می دانید دنیا دست چه کسی است و چه گروهی آنرا می چرخاند؟



 

 

 

 

رهبران سیاسی , سازمان ملل متحد , گروه انا.نی.موس

 

 

 

گروه انا.نی.موس در حال حاضر دنیا را در دست گرفته و تمام رهبران سیاسی جهان را به وحشت انداخته است.

هک مکالمات فوق محرمانه اف.بی.آی با ماموران دیجیتال و سایبری اسکاتلند یارد در جمعه سوم فوریه و پخش مکالمه آنها روی اینترنت و یوتیوب و همچنین هک دو شب پیش سازمان سیا و سازمان ملل متحد؛ تنها نمونه هایی از قدرت فوق سایبری گروهی موسوم به انا.نی.موس است که خواب خوش را از سر رهبران سیاسی جهان ربوده اند. (هک سازمان سیا و دپارتمانهای ایالتی مرتبط با مهاجرت در نیو مکزیکو و آلاباما توسط شاخه لولز با هدف اعتراض به سیاست جدید امریکا علیه مهاجران صورت گرفته و ظاهرا اطلاعات روی سرورها نیز پاک شده است.)

گروه انا.نی.موس سال 2010 و زمانی که ویکی لیکس توسط دولت امریکا سانسور شده و آسانج را گرفتند، شکل واقعی پیدا کرد. انا.نی.موس در اولین واکنش علیه سانسور و آزادی اینترنت، دنیای دیجیتال را نشانه گرفته و سایتهای امریکایی را از کار انداخت. انا.نی.موس کم کم تبدیل به یک فرهنگ دیجیتالی شده و در حال حاضر که صحبت می کنیم متشکل از تمامی نخبگان هکری در سراسر جهان هستند که علیه هر ضد اتفاق اینترنتی، واکنش نشان می دهند.

دیگر این روزها در عرضه حکومتی، کسی به کسی حمله نمی کند. در بدترین سناریو با انداختن ویروس استاکس نت، زیر ساختهای یک کشور را نشانه می روند. به این می گویند سایبر وار.فر.

فرهنگ انا.نی.موس اما جایگاه خاصی داشته و علیه هژمونی امریکا، انگلیس و سازمان نوکر صفت ملل متحد؛ و همچنین تمامی سازمانهای جاسوسی عرض اندام کرده است.

در حال حاضر که با هم حرف می زنیم، نه سازمانهای جاسوسی و نه دولتها توان مبارزه با این گروه را دارند. بازداشت برخی از اعضای این گروه در کشورهای مختلف از جمله اسپانیا و اکراین و ... نیز دردی دوا نکرده و تنها شرکتهایی مانند سونی را که با شکسته شدن پلی استیشن شان توسط این گروه، ضرر کرده بودند را تا حدی خوشحال کرده است. اما تمام این اتفاقات به پلی استیشن ختم نمی شود و آنچه بعد از بازداشت آسانج در دنیا رخ داد، کودتایی علیه تمام دولتهای زورگوی غربی بود که در حالت سکته به سر برده و به رهبری امریکاو انگلیس گیج می زنند. با سانسور ویکیلیکس، قبر خود را کندند.

تمام فضای دیجیتال، دنیای اینترنت و کامپیوتر، شبکه های ملی و محلی و سیستم های مخابراتی؛ تماما زیر دستان این گروه بوده و بیزینس های مختلف علی رغم صرف میلیاردها دلار هزینه برای لو نرفتن اطلاعاتشان، برای محافظت تمام آپشن ها را تست کرده و جواب نگرفته اند.

ما انا.نی.موس هستیم

ما لژیون هستیم

برادران و خواهران محترم

ما یکی هستیم و جدا ناشدنی

 

 

رهبران سیاسی , سازمان ملل متحد , گروه انا.نی.موس

 ..../خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------