آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعتراض یک نماینده مجلس به اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس‌جمهور

نوری قزلجه: نماینده بستان آباد گفت: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی…

روزنامه حامی احمدی ن‍ژاد مجوز ندارد



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - عضو هیات نظارت بر مطبوعات:
روزنامه حامی احمدی ن‍ژاد مجوز ندارد

یک منبع آگاه درهیات نظارت برمطبوعات گفت: روزنامه اینترنتی هما که از امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده فاقد مجوز است .

به گزارش ایرنا، روزنامه اینترنتی هما وابسته به حامیان محمود احمدی ن‍ژاد می باشد.

یک منبع آگاه از هیات نظارت بر مطبوعات در باره آیا این روزنامه مجوز رسمی دارد، گفت: هنوز این روزنامه اینترنتی برای فعالیت خود درخواست مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات نکرده است .

روز گذشته مدیرمسئول روزنامه اینترنی هما در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفته بود هرچند که این نشریه از محمود احمدی نژاد حمایت می کند و با کمک هواداران او اداره می شود اما سخنگوی او نیست.

حامد درودیان اظهار کرد: هما روزنامه اینترنتی و غیرچاپی بوده که در قالب روزنامه قابل مشاهده است و به شیوه روزنامه های کثیرالانتشار هرشب ساعت 24 مطالب خود را به روز می کند .

ذبح قانون کار پیش پای کارفرمایان تیتر اصلی شماره نخست روزنامه اینترنتی و هشت صفحه ای هما را در بر می گیرد، در کنار این تیتر عکسی بزرگ از مشایی که یک سوم نیم تای صفحه اول را دربرگرفته به چشم می خورد و در زیر این عکس 'نیمه پنهان گزاره دوستی با مردم اسرائیل ' نوشته شده است.
اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------