آخرین اخبار سیاسی

اتفاق جدید درباره چای دبش,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

قوه قضاییه: پرونده باغ ازگل در دست تحقیقات/ اتفاق جدید درباره چای دبش

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد. به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه…

سیدحسن‌خمینی: امام معتقد بود بزرگترین ظلم در پناه قانون صورت می‌گیرد



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن خمینی

حسن خمینی اظهار داشت: امام به دنبال تبعیض نبود، بلکه برای عدالت گام برمی داشت و معتقد بود بزرگترین ظلم در پناه قانون صورت می گیرد و در آن صورت دوران ستم شاهی بازخواهد گشت.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: حرم مطهر امام راحل کانون انتقال اندیشه و آرمان های والای معمار کبیر انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی شامگاه پنجشنبه درهمایش خادمین افتخاری آستان مطهر امام راحل که در سالن اجتماعات پژوهشکده امام خمینی (ره) اظهار داشت: حرم مطهر امام خمینی اکنون به کانونی برای دمیدن روح انقلابی به نسل های آینده و کسب انرژی برای تحقق آرمان های امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل به عنوان یک رهبر دینی و عارف الهی برای ملت ایران و رهبر آزادی خواهان جهان مطرح است، افزود: امام خمینی (ره) در میان امت اسلامی و برخی از شهروندان خارجی نیز به عنوان یک شخصیت بی بدیل و معشوق به شمار می رود.

نوه امام خمینی (ره) با بیان اینکه یک فرد برای پیروان و دوستان خود هرچقدر مقدس هم باشد، نیازی به بارگاه ندارد، تصریح کرد: اما آرامگاه امام منشاء آثار و برکات بسیاری برای تمام دل دادگان است و این حرم صرفا بارگاه یک فرد نیست و از طرفی در اسلام شخص پرستی نداریم.

تولیت آستان امام خمینی (ره) گفت: امام از میان امت خود رفته و این ما هستیم که به امام راحل احتیاج داریم. امام الگو و پرچم دار برای نسل های آینده است و حرم او محل توسل و تقرب الهی است.

حسن خمینی اظهار داشت: امام به دنبال تبعیض نبود، بلکه برای عدالت گام برمی داشت و معتقد بود بزرگترین ظلم در پناه قانون صورت می گیرد و در آن صورت دوران ستم شاهی بازخواهد گشت.

وی ادامه داد: امام با هر نوع تبعیض در جامعه مبارزه کرد و اکنون حرم مطهر آن آزاد مرد کانونی برای دل های شکسته تبدیل شده است.

حسن خمینی اظهار امیدواری کرد، سال آینده طرح ساخت و ساز آخرین فاز حرم مطهر به پایان برسد و با بهره برداری آن در این مکان مقدس خادمین افتخاری با نشاط و توان مضاعف در خدمت رسانی به زائران داخلی و خارجی حضوری مستمر داشته باشند.

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام احمد جوادی معاونت فرهنگی آستان مطهر امام خمینی (ره) گزارشی از عملکرد این بخش طی دوسال گذشته با شروع پذیرش خادمان افتخاری برای حرم مطهر امام خمینی ره ، مطالبی برای حاضران در جلسه بیان کرد.


اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------