آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعتراض یک نماینده مجلس به اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس‌جمهور

نوری قزلجه: نماینده بستان آباد گفت: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی…

وزیر اطلاعات: رقبای سیاسی از تخریب دیگران بپرهیزند



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر اطلاعات

وی افزود: دولت یازدهم در پی وحدت ملی است و راهبرد دولت این است که همه فرزندان این آب و خاک در همین نظام و زیر پرچم ولایت و رهبری، فعالیت سیاسی را در سالی که در آن انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، انجام دهند.

وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: باید تمام اندیشه ها و توانایی ها را در مسیری قرار داد که رقابت های سیاسی در یک فضای سیاسی و مثبت انجام شود و کسانی که می خواهند در این مسیر حرکت کنند، باید توانمندی های خود را بیان کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصر چهارشنبه در پی حضور پانزدهمین کاروان تدبیر و امید به استان گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان شفت بیان کرد: با رعایت احکام شرع، چارچوب قانون و حفظ کرامت انسانی، رقابت های سیاسی ارزشمند خواهد شد.

حجت الاسلام علوی گفت: مسیر پیشرفت در چارچوب اخلاق است و باید ادب، اخلاق و همدلی در مسیر خدمتگزاری، رونق بخشی و در جهت نیکی، خدمت به مردم شهید داده، هم افزایی و اخلاق مداری برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: عزت ملت مسلمان ایران در گرو همدلی و همزبانی است.

وی با بیان اینکه مکتب متجلی اسلام، اختلاف را نهی کرده، اضافه کرد: بنا به فرموده امام علی (ع) خداوند به هیچ ملتی بر اساس اختلاف و تفرقه ، عزت نداده است.

وزیر اطلاعات با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص) اظهار کرد: ایشان فرموده اند که وارد درگیری نشوید، چرا که ملت های قبلی که اختلاف داشتند، هلاک شده اند.

وی ادامه داد: نقد و انتقاد در فرهنگ اسلامی، بسیار ارزشمند است آنجایی که امام صادق (ع) فرموده اند؛ «محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه کند» و انتقاد آن است که مورد نقد همراه با احترام، ادب و حرمت گذاری به شخصیت ها باشد.

حجت الاسلام علوی در ادامه برقراری امنیت را یک نوع عبادت خواند و گفت: اولین ایجاد کننده امنیت، ذات مقدس احدیت است و رهآورد حکومت امام زمان (عج) اجرایی شدن حکومت دینی و امنیت است.

وی تصریح کرد: باید روز به روز تلاش کنیم در جامعه برادری و وحدت باشد که مایه افزایش امنیت، رونق اقتصادی و عزتمندی ایران اسلامی خواهد شد.

وی افزود: دولت یازدهم در پی وحدت ملی است و راهبرد دولت این است که همه فرزندان این آب و خاک در همین نظام و زیر پرچم ولایت و رهبری، فعالیت سیاسی را در سالی که در آن انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، انجام دهند.

وی در پایان به تلاش موثر دولت تدبیر و امید برای ایجاد و وحدت ، همدلی و برادری بین مردم و جریان های سیاسی اشاره و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار امسال و در فضای کنونی ایجادشده توسط دولت در زمینه مودت، برادری و همدلی، مهر تاییدی بر اقدامات همدلانه و امیدوارانه دولت یازدهم زدند.

شهرستان شفت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، امروز (چهارشنبه) در پانزدهمین سفر استانی، به گیلان آمده اند.

دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.

جمعی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به نمایندگی از حجت الاسلام حسن روحانی، عصر امروز به شهرستان های گیلان رفته اند تا در جلسات شورای اداری حضور یابند.

 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------