آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

نماینده مجلس: دلواپسان در زمان اختلاس 3 هزار میلیاردی کجا بودند؟



اخبار,اخبار سیاسی ,بزرگداشت 24 خرداد

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه انتخابات 24 خرداد 92 همانند دوم خرداد 76 حاکمیت قانون، عقل گرایی و منطق درجمهوری اسلامی ایران است.

سید محمد مهدی پورفاطمی در همایش بزرگداشت 24 خرداد با عنوان "روحانی تنها نیست" در بوشهر افزود: پیش از دولت تدبیر و امید برنامه های زیادی برای فاصله گرفتن مردم از قانون و قانونمندی شکل گرفت، طوری که هر روز از قانون فاصله بیشتری گرفته می شود.

وی اضافه کرد: امروز دولت تدبیر و امید قانونمندی را حاکم کرده و فضا را بر مبنای منطق اداره می کند.

پورفاطمی یادآور شد: امروز فشارهای وارده بر ملت و دولت ایران که از دولت قبل به ارث رسیده یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است.

وی بیان کرد: پس از انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری فضای بسته جامعه که علیه نخبگان بود تغییر کرده و دولت تدبیر و امید توانسته نخبگان را گرد هم آورد و صدای آنها را بشنود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در دوره ای و از زبان مسئولان آمریکایی اعلام می شد که اجماع جهانی برای تشدید تحریم ها بر ایران شکل گرفته، ولی امروز ایران مقتدرانه در برابر پنج قدرت جهان ایستادگی و تحریم ها را متوقف کرده است.

وی افزود: امروز ظریف به عنوان وزیر امورخارجه یکی از افتخارات دولت و تدبیر و امید است، هرچند اگر از ظرفیت فردی که مبدع طرح گفتگوی تمدن هاست استفاده می کردیم و به وی اجازه می دادیم در سطح جهانی از اسلام محمدی و منافع کشور دفاع کند، بخشی از مشکلات سریع تر قابل حل بود.

پورفاطمی با بیان اینکه نباید فراموش کرد روحانی کشور را با مشکلات فراوان تحویل گرفته، ادامه داد: دلواپسان آن روز که اختلاس های سه هزار میلیاردی در کشور رخ می داد، کجا بودند؟ تاریخ بی رحم است و درباره افرادی از این دست قضاوت خواهد کرد.

 

اخبار سیاسی - خلیج فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------