آخرین اخبار سیاسی

جعفرزاده,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

جعفرزاده: نفت را به‌ قیمتی می‌فروشیم که انگار مال‌دزدی را به حراج گذاشته ایم/وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است ما چطور می توانیم زیر این قیمت بفروشیم؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او…

نماینده مجلس: دلواپسان در زمان اختلاس 3 هزار میلیاردی کجا بودند؟



اخبار,اخبار سیاسی ,بزرگداشت 24 خرداد

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه انتخابات 24 خرداد 92 همانند دوم خرداد 76 حاکمیت قانون، عقل گرایی و منطق درجمهوری اسلامی ایران است.

سید محمد مهدی پورفاطمی در همایش بزرگداشت 24 خرداد با عنوان "روحانی تنها نیست" در بوشهر افزود: پیش از دولت تدبیر و امید برنامه های زیادی برای فاصله گرفتن مردم از قانون و قانونمندی شکل گرفت، طوری که هر روز از قانون فاصله بیشتری گرفته می شود.

وی اضافه کرد: امروز دولت تدبیر و امید قانونمندی را حاکم کرده و فضا را بر مبنای منطق اداره می کند.

پورفاطمی یادآور شد: امروز فشارهای وارده بر ملت و دولت ایران که از دولت قبل به ارث رسیده یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است.

وی بیان کرد: پس از انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری فضای بسته جامعه که علیه نخبگان بود تغییر کرده و دولت تدبیر و امید توانسته نخبگان را گرد هم آورد و صدای آنها را بشنود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در دوره ای و از زبان مسئولان آمریکایی اعلام می شد که اجماع جهانی برای تشدید تحریم ها بر ایران شکل گرفته، ولی امروز ایران مقتدرانه در برابر پنج قدرت جهان ایستادگی و تحریم ها را متوقف کرده است.

وی افزود: امروز ظریف به عنوان وزیر امورخارجه یکی از افتخارات دولت و تدبیر و امید است، هرچند اگر از ظرفیت فردی که مبدع طرح گفتگوی تمدن هاست استفاده می کردیم و به وی اجازه می دادیم در سطح جهانی از اسلام محمدی و منافع کشور دفاع کند، بخشی از مشکلات سریع تر قابل حل بود.

پورفاطمی با بیان اینکه نباید فراموش کرد روحانی کشور را با مشکلات فراوان تحویل گرفته، ادامه داد: دلواپسان آن روز که اختلاس های سه هزار میلیاردی در کشور رخ می داد، کجا بودند؟ تاریخ بی رحم است و درباره افرادی از این دست قضاوت خواهد کرد.

 

اخبار سیاسی - خلیج فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------