آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

کارخانه صدور دستور مسئولان، و اوامری که اجرا نمی شود



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 آفتاب یزد نوشت:دیروز حداقل چهار خبر مجزا در مورد هشدار نسبت به قیمت‌های غیرقانونی پروازهای اربعین را مشاهده کردیم.یعنی چهار نقل قول از چهار مسئول!جالب آنکه هر ۴ مقام هم ضمن هشدار، دستوراتی را صادر نموده بودند.در راس آن رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بود.

 

طبق وعده،نصیحت،تاکید،تصریح و دستور هر چهار مقام محترم، پرواز دو طرفه به نجف و یا بغداد نهایتا باید ۵ میلیون تومان باشد.حال جالب اینجا بود که به اولین و مناسب‌ترین قیمتی که چشمم خورد برای یک پرواز دو طرفه مبلغ ۳۰ میلیون تومان درج شده بود!این یعنی آن دستورها را کسی به حساب نیاورده است!

 

البته مشکل  فقط پرواز اربعین و این مسائل گذری نیست بلکه در مورد امور جاری و دم دستی که با سفره مردم ارتباط دارد نیز این روند قابل مشاهده است.

 

همین چند روز قبل، محمد مخبر،معاون اول رئیس جمهور در دیداری سر زده از کارخانه صنایع لبنی که چند ده خبرنگار و عکاس براساس حدس و گمان خود و نه اعلام قبلی (!)در محل حاضر بودند تا گزارش مخابره نمایند دستوراتی صادر کرد از قبیل اینکه نباید قیمت لبنیات افزایش پیدا کند و بایستی به ثبات قیمتی رسید.

 

آقای مخبر هنوز به دفتر خود در پاستور نرسیده و کت خود را به جارختی آویزان نکرده بود که خبر رسید کره خوراکی ۴۰ درصد گران شد!این گرانی ۴۰ درصدی بعد از حضور میدانی وسرزده (!) معاون اول در حالی صورت می‌گرفت که اولا شیری که از دامدار خریداری شده افزایش قیمت نداشته،قیمت سوخت ثابت است،تحریم جدیدی صادر نشده و....در نهایت مشخص نشد چرا گران کردند! چه بسا پیامی روشن بود به جناب مخبر!

 

به نظر می‌رسد این دستورها و هشدارها فقط برای همان خبرنگاران و عکاسان در میدان و صحنه سود دارد نه ۸۰ میلیون ایرانی! به واقع جز اینکه به واسطه این دستورها، یک خبرسازی شود و رسانه‌ها پر شوند از تیترهای دستوری مقامات و «باید»‌های مبهم چه نفع دیگری دارد؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------