آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

پزشکیان: بزرگان ما وقتی مریض می شوند سریع به اروپا می روند /روز به روز وضع کشور بدتر می شود

نماینده مجلس یازدهم نسبت به وضعیت اقتصادی کشور و نحوه مدیریت مسئولان انتقاد کرد. به گزارش خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، نماینده مجلس یازدهم، در…

تخریب‌کنندگان دستشان از رانت کوتاه شده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - تخریب‌کنندگان دستشان از رانت کوتاه شده

حجت الاسلام محسن غرویان گفت: فضاسازی، مخالفت و جار و جنجال های عده ای خاص در کشور ناشی از روند رو به رشد و پیشرفت مسائل کشور است، این درحالی است که مقام معظم رهبری سفارش کردند اوضاع باید آرام باشد تا دولت بتواند کار کند. .

حجت الاسلام غرویان با اشاره به انتقادهای مخربی که این روزها از سوی برخی فعالان سیاسی طرح می شود، اظهار داشت: این گونه نقد های غیر سازنده فضاسازی سیاسی است، مخالفین دولت سعی می کنند فضای امروز کشور را به نحوی تیره و تار نشان دهند که موفقیت های دولت بویژه در عرصه دیپلماسی جهانی و مسائل اقتصادی جلوه ای نداشته باشد. وی افزود: فضاسازی، مخالفت و جارو جنجال های عده ای خاص در کشور ناشی از روند رو به رشد و پیشرفت مسائل کشور است، این درحالی است که مقام معظم رهبری سفارش کردند اوضاع باید آرام باشد تا دولت بتواند کار کند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: دست کسانی که بر طبل مخالفت زده و فضا سازی می کنند از قدرت، رانت ها و منافع اقتصادی کوتاه شده است و از این جهت می خواهند دوباره به عرصه قدرت برگشته و به منافع شخصی و حزبی خود برسند. در این میان هم عده ای به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش بازی می کنند.

 

حجت الاسلام غرویان با بیان اینکه مردم نسبت به اقدامات برخی مخالفان انگیزه فعالیت را از دست داده و امیدشان به یاس تبدیل می شود، گفت: این دولت درحال خدمت رسانی به مردم است، در جهت پیشرفت کشور باید همدلی و وحدت را سرلوحه قرار داد نباید بیت المال را صرف تضعیف یکدیگر کرد. وی بیان داشت: این روزها به چهره ها و نیروهای انقلاب توهین می کنند و این باعث افزایش طمع دشمنان نسبت به کشور خواهد شد. ما از مخالفت ها وتفرقه اندازیها و جنجال آفرینی ها هیچ سودی نبردیم و فقط ضرر کردیم. تاریخ گذشته باید آیینه برای آینده باشد.

اخبار سیاسی - ایسکانیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------