آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

روحانی: ایجاد یاس بزرگترین ظلم به ملت است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهور گفت: مأیوس‌کنندگان مردم از آینده بزرگترین ظلم را به ملت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی اظهار کرد: ما برای اینکه بتوانیم در مسیر و راه‌مان به اهداف‌مان دست پیدا کنیم بدون داشتن امید و نشاط موفق نخواهیم بود. به همین دلیل بزرگترین ظلم به ملت را کسانی می‌کنند که آن‌ها را از آینده مأیوس می‌کنند و بزرگترین خدمت را کسانی که با عمل و زبان خود برای ملت امید می‌آفرینند انجام می‌دهند.

وی ادامه داد:‌ ما چرا نباید امید داشته باشیم؟ مگر در صحنه‌های مختلف پیروزی به دست نیاورده‌ایم و از مشکلات و چالش‌های فراوان عبور نکرده‌ایم؟ مگر در سیاست،‌ فرهنگ، اقتصاد و دفاع نتوانسته‌ایم به موفقیت برسیم و مگر کشوری نیستیم که در منطقه و در مقایسه با بسیاری از کشورها امن‌ترین کشور جهان به حساب می‌آییم.

روحانی افزود: ما منسجم‌ترین ملت هستیم البته بعضی‌ها می‌خواهند بین ملت شکاف و فاصله ایجاد کنند اما ملت ما هوشیار و در راه دستیابی به آرمان‌ها و آرزوهایش بیدار است. یکی از صحنه‌هایی که انسجام ملی را تقویت می‌کند ورزش است و هیچ ایرانی نیست که در پیروزی در صحنه‌های ورزشی لبخند بر لبانش نباشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------