آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

جهانگیری: باید امشب با تمام وجود از تهران حفاظت کنیم/مدیران استان تهران موضوع را جدی بگیرند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به هشدارهای هواشناسی درباره وقوع یک بارش شدید در تهران طی روزهای اخیر، تاکید کرد: برای تهران نیز باید فرض را بر این گذاشت که سیل می‌آید و مدیرانی که باید آمادگی داشته باشند، آماده باشند؛ امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما چون عمق فاجعه خیلی جدی است، از مدیران استان تهران می‌خواهم که موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین پیش بینی‌های سازمان هواشناسی درباره احتمال افزایش بارش‌ها در برخی استان‌های دیگر و وقوع سیل، خاطر نشان کرد: از مدتی قبل سازمان هواشناسی پیش بینی بارش شدید برای ایام نوروز کرده بود و ما فکر می‌کردیم که در برخی از استان‌ها به ویژه خوزستان به دلیل شرایط آب و هوایی و جغرافیایی این اتفاق بیفتد، اما در برخی استان‌های شمالی کشور پیش از ایام عید نوروز شاهد وقوع سیل بودیم.

 

وی همچنین با اشاره به بارش‌های امروز تهران و شیراز گفت: از روزهای گذشته هواشناسی درباره یک بارش شدید برای تهران هشدارهایی داده و امروز نیز شاهد بارش‌هایی در این شهر بودیم، اما در شیراز میزان بارش خیلی جدی تر بود و این بارش در چند لحظه آن چنان تکان دهنده بود که آثار نگران کننده‌ای از خود به جای گذاشت و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند.

 

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه «با تدبیر خوب مدیران و مردم استان‌های گلستان و مازندران سیل این مناطق تقریباً هیچ تلفاتی به همراه نداشت»، اظهار کرد: با توجه به حجم بارندگی که برای امشب و فردا برای تهران پیش بینی شده است، امشب باید از تهران خیلی مواظبت شود؛ دلیل حضور من در این جلسه نیز همین است که باید امشب با تمام وجود از تهران حفاظت کنیم.

 

جهانگیری همچنین با اشاره به زمان اندک رسیدن سیل به مردم در شیراز افزود: در خوزستان از لحظه وقوع سیل تا رسیدن آن به مردم ۲۴ ساعت فرصت وجود داشت، اما این زمان در شیراز ۲۰ دقیقه بود.

 

وی تاکید کرد: برای تهران نیز باید فرض را بر این گذاشت که سیل می‌آید و مدیرانی که باید آمادگی داشته باشند، آماده باشند؛ امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما چون عمق فاجعه خیلی جدی است، از مدیران استان تهران می‌خواهم که موضوع را جدی بگیرند.

 

معاون اول رئیس جمهوری در پایان خاطر نشان کرد: اگر در تهران سیل جاری شود، امیدوارم ان شاءالله با آمادگی که در مجموعه مدیریت استان وجود دارد، آثار خسارت بار به ویژه جانی نداشته باشد.

 

به گزارش ایسنا، جهانگیری بعد از شنیدن گزارش‌های تعدادی از فرمانداران شهرستان‌های استان و همچنین برخی مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، استانداری تهران را به مقصد دفتر کار خود در ساختمان ریاست جمهوری ترک کرد.

 

معاون اول رئیس جمهوری به دلیل شرایط بحرانی ایجاد شده در پی بارش‌های شدید اخیر در کشور و قرار داشتن تعدادی از استان‌ها در شرایط آماده باش، امشب را در دفتر کار خود سپری خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------