خاندوزی و ادبیات سخیف یک وزیر



 خاندوزی  ,اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی
وزیر اقتصاد دولت سیزدهم با به کار بردن این نوع ادبیات که «دولت کاسه‌ گدایی برای تامین مالی پروژه‌ها به دست می‌گرفت» چه چیزی را می‌خواهد اثبات کند؟

  یکم- آیا احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم می‌داند توان اجرایی، تجربه لازم و کافی و دانش مورد نیاز برای رهبری بخش مهمی از اقتصاد یعنی بخش مالی را ندارد؟ اگر خاندوزی به چنین درکی رسیده است، پس می‌تواند با نظرسنجی کارشناسانه و بی‌طرف این موضوع را با اقتصاددانان و فعالان اقتصادی در میان بگذارد؟ خاندوزی متوجه این نکته نیست که می‌تواند با یک نظرسنجی کارشناسانه و با نظارت بر برآیند افکار عمومی اقتصاددانان و فعالان اقتصادی به این درک برسد. کارشناسان باور دارند اما وزیر اقتصاد به نظر می‌رسد تا امروز این نکته را فهم کرده و به همین دلیل هر روز که از دوران وزارتش سپری می‌شود تندخوتر می‌شود و ادبیاتی که به کار می‌گیرد سخیف‌تر می‌شوند.

 

دوم- وزیر اقتصاد دولت سیزدهم با به کار بردن این نوع ادبیات که «دولت کاسه‌ گدایی برای تامین مالی پروژه‌ها به دست می‌گرفت» چه چیزی را می‌خواهد اثبات کند؟ کدام دولت کاسه گدایی دست گرفته بود و از چه کسی و در کجا و با کدام سازوکار گدایی می‌کرد؟ این ادبیات سخیف نشان از خشم وزیر ندارد که زیر ضرب است که نتوانسته منابع لازم و واقعی برای بودجه پارسال را تامین کند تا دولت با کسری نزدیک به ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی روبه‌رو نشود.

 

سوم- بهتر است وزیر اقتصاد به صورت شفاف حرفش را درباره مولد‌سازی بزند و بگوید کدام فرد و رسانه روایت جعلی از مولدسازی درست کرده و خوب است توضیح دهد روایت اصیل وی از احتمال به حراج گذاشتن دارایی‌های مردم کدام است؟

 

 جهان صنعت

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------