آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

نظر مطهری در باره گروهک تروریستی داعش



اخبار, اخبار سیاسی,مطهری


 اخبار سیاسی - نظر مطهری در باره گروهک تروریستی داعش

 نماینده مردم ری، تهران، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم ملی و وحدت مردم عراق ریشه گروهک تکفیری داعش را خشک خواهد کرد.

به گزارش ایرنا؛ علی مطهری اظهار داشت: مردم عراق نبایستی به نیروهای خارجی متکی باشند و باید با اتکا به توانمندی جوانان انقلابی خود این گروه تروریستی را سرکوب کنند.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مردم بی دفاع سوریه و عراق توسط این گروه تکفیری، افزود: حملات اخیر تهدید جدی برای ملت عراق و کشورهای منطقه خاورمیانه به شمار می رود و بایستی با اتحاد و همدلی مردم سرکوب شود.

وی با بیان اینکه مردم عراق چه شیعه و چه سنی راهی جز اتحاد و همبستگی ندارند ، تاکید کرد: ادامه برخی از اختلافات جزئی بین برادران اهل تسنن و تشیع تنها تامین کننده منافع و موجب تقویت جبهه دشمنان امت اسلامی است.

نماینده مردم ری، شمیرانات و تهران در مجلس شورای اسلامی، حملات تروریستی داعش را تنها بغض فرو خورده این گروهک تکفیری عنوان کرد و گفت: گروه تروریستی داعش برای کمرنگ جلوه دادن شکست مفتضحانه در سوریه اقدام به کشتار مردم بی دفاع عراق کرده است.

داعش گروه تکفیری مسلحی است که با تفکرات افراطی و تروریستی، این روزها عراق و سوریه را نا آرام کرده است.

این گروه تروریستی در مناطقی از عراق و سوریه فعال است سرکرده آن فردی به نام ابوبکر البغدادی است. 

اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------