آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

رحمانی فضلی: باید در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر فعالیت کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت: اگر می‌خواهیم تحلیل و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، پیش زمینه‌اش داشتن آمار درست است و اگر آن را نداشته باشیم حتماً نمی‌توانیم به اهداف برنامه‌هایمان برسیم. 

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی طی سخنانی در نشست بررسی راهکارهای رونق تولید، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری که با حضور جمعی از استانداران و مسئولان دستگاه‌های ملی و استانی در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه بنا بر این است که در استانها، برنامه های بالادستی ابلاغ و اجرا شود، گفت: ما در هر حوزه شاخص هایی را به استانداری‌ها اعلام می کنیم و استانداران طبق این شاخص‌های فرهنگی، اقتصادی و... برای استان برنامه‌ریزی می کنند.

 

وی افزود: اگر می‌خواهیم تحلیل و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، پیش زمینه‌اش داشتن آمار درست است و اگر آن را نداشته باشیم حتماً نمی‌توانیم به اهداف برنامه‌هایمان برسیم.

 

رحمانی فضلی تاکید کرد: باید زبان اعداد و ارقام را به دوستان ما آموخت تا بتوانند با آنها سخن بگویند و پی به نقاط ضعف و قوت ببرند و بدانند که کجاها به چه دلایل موفق بودیم و به چه دلایل نبودیم تا بتوانیم درست سرمایه‌گذاری کنیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: ما باید در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر فعالیت کنیم و آن را مدنظر قرار دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------