آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

غرویان: تصمیم‌گیری مجمع در مورد FATF وپالرمو می‌تواند آرایش سیاسی دنیا را تغییر دهد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,غرویان
یک استاد حوزه علمیه قم گفت: کسانی که این همه هجمه به دولت وارد می کنند، اگر قدرت دست‌شان بود و این میزان هجمه داشتند قطعا نمی توانستند به درستی اهداف خود را پیش ببرند. به فرموده امام خمینی اگر ما باهم باشیم هیچ کشوری نمی تواند، به ما مسلط شود.

 به گزارش برنا ،«حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان»، استاد حوزه علمیه قم درباره مهم ترین اتفاق سیاسی سال 97 بیان کرد: از نظر من رسیدن انقلاب به چهل سالگی و اینکه مقام معظم رهبری بیانیه مفصلی را منتشر کردند که من روی آن کار کردم، می تواند مهم ترین اتفاق سیاسی سال 97 باشد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر "FATF" و "پالرمو" بحث روز است و تصمیم گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام می تواند در آرایش سیاسی دنیا تاثیرگذار باشد.

 

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه به‌رغم انتقادهایی که به دولت وارد شده بود اما پیروزی هایی هم داشته، بیان کرد: دولت تلاش های فراوانی برای رفع مشکلات انجام داده است به خصوص در زمینه ارز و دلار که توانست آن را کنترل کند.

 

غرویان عنوان کرد: به نظر من اگر این سیاست ها وجود نداشت ممکن بود فشار اقتصادی و افزایش قیمت دلار به یک بحران شدید اجتماعی تبدیل شود. در حال حاضر اوضاع به طور نسبی کنترل شده است اما باید بهتر از این شود.

 

وی بیان کرد: باید روابط ما با دنیا اصلاح شود. مجمع تشخیص مصلحت نظام، وظیفه سنگینی را در خصوص FATF و کنوانسیون های بین المللی بر دوش دارد. باید کاری کنیم وضعیت معیشت مردم بهتر و عزت مردم ایران حفظ شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------