آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

صادقی : از موضوع شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان بی‌خبرم/ شکایت شورای نگهبان با حضور کدخدایی در هیأت نظارت بررسی می‌شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , صادقی
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخصوص احضارش به دادگاه کیفری کارکنان دولت گفت: برخی از اتهامات مطرح شده در اخطاریه اخیری که به دستم رسیده جای سوال دارد و مشخص نیست برچه اساسی است. 

محمود صادقی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره اخطاریه جدیدی که از سوی مجتمع قضایی کارکنان دولت دریافت کرده است، گفت: اخطاریه‌ای از سوی شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری کارکنان دولت به دست من رسیده که برایم بسیار عجیب است، واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که چنین تصمیمی گرفته شده و این اخطاریه برایم فرستاده شده است.

 

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: معنای آمدن این اخطاریه این است که در دادسرا برای من پرونده‌ای مطرح بوده و علی‌الظاهر به دادگاه فرستاده شده است.

 

وی ادامه داد: بر اساس این اخطاریه، برای ۵ مرداد ماه وقت رسیدگی دادگاه برایم منظور شده است.

 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعضی از اتهامات مطرح شده در این اخطاریه در حال رسیدگی است مانند شکایت شورای نگهبان که من ۵ نفر شاهد برای گفته‌هایم آوردم هیأت نظارت اظهارات آنان را شنید و قرار شد با حضور آقای کدخدایی به این موارد رسیدگی شود.

 

وی ادامه داد: مورد بعدی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان است که نمی‌دانم برای چیست، در گذشته پرونده‌ای بوده که رد شده است. 

 

نماینده مردم تهران افزود: یکی دیگر از موارد شکایت دیوان عدالت اداری است که هنوز در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق بند ۹ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان چنین موضوعی تخلف محسوب می‌شود و هر قاضی که چنین کاری را انجام داده است مستوجب دادگاه انتظامی قضات است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------