آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند/ از جملات رییس کل بانک مرکزی در صداوسیما متاسف شدم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند،…

نقوی حسینی: ایران آمادگی بازگشت به کاهش تعهدات در صورت اقدام عملی اروپایی‌ها را دارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , نقوی حسینی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که اروپایی‌ها اقدام عملی برای انجام تعهداتشان انجام ندادند ایران گام سوم را در ۱۵ شهریورماه بر خواهد داشت البته که ما آماده بازگشت به کاهش تعهدات مشروط به اقدام عملی اروپایی‌ها را داریم. 

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون غربی‌ها اقدام عملی برای انجام تعهداتشان در برجام انجام نداده‌اند؛ زمانی هم تا ۱۵ شهریورماه یعنی مهلت ایران به اروپایی‌ها باقی نمانده؛ لذا قطعا ایران گام سوم را محکم بر خواهد داشت.

 

وی توضیح داد: ما اعلام کردیم اگر اروپایی‌ها اقدام عملی برای انجام تعهداتشان انجام دهند ایران آمادگی بازگشت به زمان قبل از کاهش تعهدات را دارد. البته باید اقدام عملی صورت گیرد که معنای آن ایجاد شرایط لازم برای فروش نفت و تضمین برگشت پول است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که برداشتن گام سوم به نفع جمهوری اسلامی ایران است لذا اروپایی‌ها و غربی‌ها از برداشتن گام سوم نگران می‌شوند و باید اقدام عملی را انجام دهند چون در غیر این صورت ما گام‌های بعدی را هم بر می‌داریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------