آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

قالیباف: سازمان هلال احمر برای کمک در بیروت حاضر شود/اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای کمک لبنان



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دل‌های ایرانی‌ها از حادثه مصیبت‌بار بیروت سرشار از غم و اندوه است، گفت: ایران مثل همیشه آماده هرگونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذیربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود. 

به گزارش خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 15 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود با اشاره به آیه مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا گفت: دل‌های همه ما در حادثه مصیبت‌بار شب گذشته در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیده لبنان همراه و همدرد است، این حادثه را به ملت، دولت و پارلمان لبنان به ویژه مجاهدان حزب‌الله و برادر عزیزم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت تسلیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از خداوند برای جانباختگان والامقام این حادثه علو درجات، برای مجروحین حادثه صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌های این جانباختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به خصوص مردم صبور و مقاوم بیروت صبر و سلامت مسئلت می کنیم، رحمت و رضوان خداوند برای از دست رفتگان جلیل‌القدر این حادثه می‌خواهیم.

 

دکتر قالیباف تأکید کرد: ایران مثل همیشه آماده هرگونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذیربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود و درهمین راستا از سازمان هلال احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم در اسرع وقت به کمک برادران و آسیب دیدگان این حادثه در لبنان و بیروت حضور پیدا کنند و کمک کنند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان برای شادی روح همه جانباختگان عزیز این حادثه درخواست صلوات و فاتحه جمعی کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------