آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

حمله معترضین به ساختمان فرمانداری سراوان (سیستان و بلوچستان)/ به کسی آسیبی نرسید/ 2 کشته در حوادث دوشنبه / از خاک پاکستان شلیک شد



معاون امنیتی استانداری سیستان ‌و بلوچستان درباره حمله امروز معترضین به ساختمان فرمانداری سراوان گفت: در حادثه فرمانداری سراوان به کسی آسیبی نرسیده است. 

 مرعشی معاون امنیتی استانداری سیستان ‌و بلوچستان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان درباره حوادث دیروز دوشنبه هم توضیح داد: روز گذشته قاچاقچیان سوخت در نقطه صفر مرزی سراوان به پاسگاه شمسر حمله کردند که در این درگیری دوتن از قاچاقچیان کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

 

مرعشی تاکید کرد: در حادثه امروز سراوان به هیچکس آسیبی نرسیده و موضوع درحال بررسی است.

 

وی همچنین گفت که در تیراندازی از خاک پاکستان، یک نفر کشته و یک نفر زخمی شدند اما مشخص نیست دومین کشته حوادث دوشنبه در نتیجه تیراندازی از خاک پاکستان بوده یا از جای دیگر.

 

 امروز شماری از معترضین در اعتراض به کشته شدن چند نفر در حوادث دیروز دوشنبه، در سراوان تجمع کردند و برخی از معترضین وارد ساختمان فرمانداری شدند.

 

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,قاچاقچیان سوخت
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------