آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

واکنش معاون حقوقی رئیس‌جمهور به ادعای تاخیر در ارسال پاسخ‌های دولت به مجلس درباره FATF



 معاون حقوقی رئیس‌جمهور,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
معاون حقوقی رئیس‌جمهور در واکنش معاون حقوقی رئیس‌جمهور به ادعای تاخیر در ارسال پاسخ‌های دولت درباره FATF به مجلس توضیحاتی ارائه داد.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت لوایح FATF گفت: دولت تمام مقدمات لازم را برای مجمع ارسال کرده است، فقط شنیدم گفتند به برخی سوالات پاسخ داده نشده یا دیر پاسخ داده شده است؛ اولا تا جایی که من اطلاع اطلاع دارم از زمانی که سوالات فرستاده شده که آخر اسفند بوده است تا ۱۰ روز اول سال پاسخ فرستاده شده و ثانیا این پاسخ‌ها قبلا هم فرستاده شده بود و ثالثا از همان آخرین پاسخ هم خیلی زمان گذشته است بنابر‌این مهم نیست تصور کنند این زمان کافی نبوده می‌توانستند جلسه را تجدید کنند و برای این کار زمان داشتند.

 

وی درباره سرنوشت شکایت‌های ایران از آمریکا، گفت: هر دو ادامه دارد و شکایت دستور موقتش همان موقع گرفته شد از زمانی هم که دستور موقت گرفته شده منظم معاونت با همکاری وزارت امور خارجه موارد نقض دستور را گزارش می‌کنیم و حتی معتقدیم که این تغییری که در دادگاه دادگستری بین‌المللی به وجود آمده که تصمیم گرفتند کمیته‌ای از قضات برای رصد دستور موقت‌ها بگذارند به دلیل تلاش‌ها و پیگیری‌های ایران است. علاوه بر آن جلسه صلاحیتی هم برگزار شد و رای به صلاحیت هم داده شد بنابراین همه منتظر هستیم تا رسیدگی ماهوی تمام شود. می‌دانم اطلاعات دارد مستندسازی می‌شود و کل دولت فارغ از مسائل فردی در حال کمک است.

 

 ایلنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------