آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نمکی کجاست؟دقیقا کجاست؟



 نمکی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

اعتماد نوشت: ایام سوگواری محرم فرا رسیده و نگرانی نسبت به اوج‌گیری بیشتر موج پنجم کرونا در کشور نیز به اوج رسیده است.

 

اما آنچه در این میان عجیب‌تر از هر مساله به نظر می‌رسد سکوت سعید نمکی وزیر بهداشت و البته ستاد مدیریت کروناست. آن ‌هم در شرایطی که او به عنوان وزیری شناخته می‌شود که ارتباطی مستمر با رسانه‌ها داشته و به‌خصوص در این مدت اخیر که کشور درگیر کرونا بوده، کمتر روزی را به یاد داریم که اظهارنظری از نمکی منتشر نشده باشد. اما حالا چند روزی است که جز سکوت، واکنشی از جانب او در کار نیست. 

 

سکوت نمکی که حالا تا حدودی طولانی و نگران‌کننده نیز شده اما در شرایطی رقم خورده که چگونگی برگزاری مراسم عزاداری در شرایط کرونایی به یکی از مباحث داغ در کشور تبدیل شده و هر روز شاهد اظهارنظر این مقام سیاسی و آن چهره مذهبی در این رابطه هستیم.

 

همین دیروز یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه لزوم رعایت ضوابط و شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا در جریان برگزاری مراسم سوگواری محرم امسال، نسبت به سخنان برخی روحانیون و مداحان که به ‌نحوی ناشی از بی‌توجهی آنان به شرایط خاص کرونایی است، واکنش نشان داده و گفته است: «در صحبت‌های سال گذشته مکرر گفته‌ام و باز هم عرض می‌کنم این فکر که یک روحانی یا یک مداح یا کسی که عزادار و عاشق امام حسین(ع) است، بگوید «کرونا به مجلس امام حسین(ع) نمی‌آید»، «کرونا به حرم حضرت رضا(ع) نمی‌رود»، «کرونا به حرم حضرت امیر(ع) و کربلا نمی‌رود»، مگر ما علم غیب داریم؟!»

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------