ساداتی نژاد: کشاورزی ضامن امنیت غذایی کشور ماست



 ساداتی نژاد,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. 

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به بررسی صلاحیت سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پرداختند.با ورود مجلس به بررسی صلاحیت هر یک وزرای پیشنهادی، ابتدا نظر کمیسیون های تخصصی قرائت می شود و سپس نمایندگان مخالف و موافق به بیان نظرات خود می پردازند.

 

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره ساداتی نژاد 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کشاورزی خبر داد.

 

ویس کرمی: روزمه ساداتی‌نژاد بسیار معمولی است

 

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی روزمه ساداتی‌نژاد را بسیار معمولی دانست.

 

کوهساری: در برنامه وزیر پیشنهادی کشاورزی چالش‌ها و راهکارها باهم دیده شده است

غلامعلی کوهساری عضو کمیسیون عمران به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: در مجموع ۶۷ صفحه برنامه ای که از سوی وزیر پیشنهادی جهاد کشاوزری ارائه شده تمام حوزه های زیرمجموعه این وزارت خانه و چالشها و راهکارهای حل آنها دیده شده است.

 

نوروزی: ساداتی نژاد معتقد به استفاده از نیروهای جوان و زبده است

رحمت الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورز به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: ساداتی نژاد معتقد به استفاده از متخصصان، کارشناسان و نیروهای جوان و زبده است.

 

با توجه به اینکه دومین نماینده مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی انصراف داد، نماینده موافق نیز صحبت نکرد لذا مجلس وارد استماع دفاعیات وزیر پیشنهادی کشاورزی شد.

 

ساداتی نژاد: کشاورزی ضامن امنیت غذایی کشور ما است

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی ضامن امنیت غذایی کشور ما است، امنیت غذایی در تمام جهان بر عهده دولت ها می باشد و این مهم در همه کشورها اولویت اول محسوب و به قدرت غذا تبدیل شده است و  هیچ موضوع دیگری نسبت به آن دارای اولویت نیست.

 

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از روز شنبه (۳۰ تیر) در مجلس آغاز شده و تاکنون صلاحیت ۷ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------