آخرین اخبار سیاسی

سلیمی نمین ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم

سلیمی نمین در ادامه تصریح کرد: در مجموع به نظر می‌رسد مسئله اول این است که باید بر روی اشتراکات کار کنیم. به بیان دیگر آنچه مسلم است، این…

وکیل مهدی هاشمی: اخطاری مبنی بر لزوم بازگشت موکلم به زندان ابلاغ نشده / مهدی هاشمی در حال گذراندن مرخصی اعطایی تمدیدی است



  مهدی هاشمی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وکیل مهدی هاشمی اعلام کرد در رابطه با ادعای منتشره در خصوص عدم بازگشت موکلم به زندان به اطلاع می رساند که برخلاف ادعای مطروحه در این خبر، هیچ اخطاری مبنی بر لزوم بازگشت ایشان به زندان ابلاغ نشده است. 

ابوالمعالی ادامه داد: ایشان در حال گذراندن مرخصی اعطایی تمدیدی هستند. در هر صورت، به جهت انعکاس ادعای منتشره، آقای هاشمی امروز خود را به زندان معرفی خواهند کرد.

 

وکیل مهدی هاشمی همچنین گفت: آقای هاشمی در زمان طرح اتهام در خارج از کشور اقامت داشتند و توصیه بسیاری از بزرگان نیز عدم بازگشت ایشان به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن حکم بود. لیکن آقای هاشمی بنابر احترام به قانون با اراده آزاد، به ایران آمد و خود را برای برگزاری دادگاه معرفی نمود و بعد از صدور حکم نیز بلافاصله شخصا برای گذراندن دوره محکومیت به محل زندان اوین رفت و در حال حاضر نیز مقید به دستور مقام قضایی خواهد بود.

 

انتخاب  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------