آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

علیزاده‌طباطبایی: دخترخوانده قاضی منصوری تست DNA نداد



قاضی منصوری ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وکیل خانواده قاضی منصوری گفت: شکایتی را به وکالت از برادر و خواهران مرحوم منصوری در دادسرا مطرح کرده بودم که وی در رومانی به قتل رسیده است؛ اما به دلیل عدم حضور دخترخوانده و همسر مرحوم منصوری منجر به منع تعقیب از سوی دادسرا شد. 

 علیزاده‌طباطبایی، وکیل خانواده قاضی منصوری گفت: شکایتی را به وکالت از برادر و خواهران مرحوم منصوری در دادسرا مطرح کرده بودم که وی در رومانی به قتل رسیده است؛ اما به دلیل عدم حضور دخترخوانده و همسر مرحوم منصوری منجر به منع تعقیب از سوی دادسرا شد؛ زیرا ما سمتی نداشتیم چون طبق مدارک شناسنامه‌ای، مرحوم منصوری دختر دارد و او ولی دم محسوب می‌شود و در صورت اثبات نفی نسب، اولیای دم، برادر و خواهران مرحوم منصوری خواهند بود.

 

وی افزود: برادر و خواهران مرحوم منصوری دادخواست نفی نسب به دادگاه ارائه داده‌اند که دادگاه قرار آزمایش "دی.ان.ای" صادر کرد اما همسر و دخترخوانده منصوری حاضر به انجام این آزمایش نشدند. زمان رسیدگی به این پرونده هفته آینده است.

 

علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه از ناحیه دخترخوانده و همسر مرحوم منصوری شکایتی مبنی بر قتل او مطرح نشده است، ادامه داد: در این وضعیت دادسرا در پرونده قتل مرحوم منصوری قرار منع تعقیب صادر و اعلام کرد که وی به دلیل خودکشی از دنیا رفته است؛ چون دخترخوانده قاضی منصوری پرونده را پیگیری نکرد و شاکی نبود و دنبال این بود که پرونده بسته شود.

 

وی تأکید کرد: نفی نسب در حال رسیدگی است و بعد از صدور رأی، پرونده قتل احیا می‌شود چون جزو اختیارات دادستان است که با دلایل جدید، کیفرخواست را مجدداً صادر کنند. برادر و خواهران مرحوم منصوری می‌خواهند به عنوان اولیای دم به پرونده ورود کنند./

 

رکنا 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------