آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

نماینده مجلس انقلابی تماشاگر دیدار رئال مادرید و سویا در اسپانیا!



 رئال مادرید,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی(‌IPU‌) از حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا خبر داد. 

به گزارش ایسنا، احمد نادری نماینده تهران بامداد امروز عکس هایی از حضور خود به همراه رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای تماشای بازی بین دو تیم رئال مادرید و سویا منتشر کرد.

 

 رئال مادرید,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

نادری در صفحه توییتر خود نوشت: از نزدیک‌ و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه ای از وندالیسم (خرابکاری) ندیدم.

 

نادری به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس و رحیم زارع نماینده آباده و مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران برای شرکت در یک صد و چهل و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به مادرید پایتخت اسپانیا سفر کرده است.

 

او روز گذشته نیز در توییتی دیگر نوشته بود که «دیدار با آقای خوزه ایگناسیو ایچانیز سالگادو؛ رییس IPU پارلمان اسپانیا به همراه دو نفر دیگر از اعضای پارلمان، بسیار صریح و دوستانه بود. ضمن آسیب شناسی روابط تاریخی دو جانبه، هر دو طرف تاکید بر لزوم فعال تر شدن پارلمان ها برای توسعه روابط و همچنین مبارزه با یکجانبه گرایی آمریکا داشتیم.»

 رئال مادرید,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
 رئال مادرید,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------