آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

پاسخ سرباز راهور به قالیباف



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنان رییس مجلس بازتاب وسیعی داشت و نهایتا عابد اکبری، سرباز وظیفه پلیس راهور در یک لایو اینستاگرامی به حرف‌های او پاسخ داد. 

محمد باقر قالیباف رییس مجلس امروز در سخنانی در دانشگاه شهید بهشتی ادعا کرد که علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به سرباز راهور سیلی نزده است و فقط او را هول داده است. 

 

قالیباف در پاسخ به انتقادات دانشجویان درباره عدم برخورد درست مجلس با عنابستانی گفت: « درخصوص آقای عنابستانی که دانشجویان اشاره کردند، باید بگویم که اگر‌چه هیئت نظارت پیگیری‌های مجدانه‌ای انجام داد، اما معتقدم که پیگیری‌ها باید محکم‌تر انجام می‌شد اما در‌نهایت نظر دادگاه ملاک قرار گرفت؛ البته در برخورد مأمور نیروی انتظامی هم اشکالاتی وجود داشت؛ سرباز نباید از قانون تخطی کند.»

 

او در ادامه مدعی شد "نماینده مجلس سیلی نزد و صرفا سرباز را هل داد اما حق همین هل‌دادن را نداشت؛ اگر‌چه ما شاهد بودیم که در مجلس قبل در خصوص موضوع گمرک این‌گونه موضوع پیگیری نشد."

 

این سخنان قالیباف در حالی مطرح شده است که پیشتر ویدئوهایی منتشر شده بود که نشان می‌داد نماینده سبزوار به عابد اکبری سرباز راهور سیلی زده است. این موضوع حتی از سوی نیروهای مسلح نیز تائید شده است. 

 

سخنان رییس مجلس بازتاب وسیعی داشت و نهایتا عابد اکبری، سرباز وظیفه پلیس راهور در یک لایو اینستاگرامی به حرف‌های او پاسخ داد.

 

عابد اکبری گفت: «اتهام سیلی زدن عنابستانی در دادگاه تایید شده، چطور رئيس مجلس می‌گوید او فقط مرا هل داده؟»

 

پرونده علی اصغر عنابستانی از جنجالی ترین مسائل مجلس اصولگرای یازدهم بود که بنا به گفته مقامات قضایی با مصالحه پایان یافته است. 

 

 فرارو 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------