آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عربی؛ "مذاکره به معنای تسلیم شدن نیست"



رهبر انقلاب ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مقام معظم رهبری صبح امروز در بیاناتی تاکید کردند که تسلیم نشدن در برابر دشمن مستکبر و زورگو جزو اصول انقلاب است و اینکه در مقطعی با دشمن مذاکره، صحبت و تعامل شود به معنای تسلیم شدن در مقابل آن نیست، این بیانات ایشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی به دنبال داشت. 

به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم قم، قیام تاریخی ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم را نشان دهنده «عمق اعتقاد دینی» و «غیرت دینی همراه با عقلانیت» خواندند و با اشاره به کینه عمیق آمریکا به نظام برخاسته از اعتقادات ملت ایران گفتند: باید با درک وظیفه کنونی، با امید و وحدت و قدرت به سمت چشم انداز روشنِ آینده حرکت کنیم که در این مسیر مسئولان نیز باید با تقویت و تکمیل ابعاد مردمی، تلاش‌های مشهود خود را برای حل مشکلات گسترش دهند.

 

ایشان در بخشی از بیانات خود تاکید کردند: «تسلیم نشدن در برابر دشمن مستکبر و زورگو» نیز جزو اصول انقلاب است و اینکه در مقطعی با دشمن مذاکره، صحبت و تعامل شود به معنای تسلیم شدن در مقابل آن نیست، همچنان‌که تا کنون تسلیم نشده و از این پس نیز نخواهیم شد.

 

پایگاه خبری العهد در این باره نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که غیرت دینی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می کند. طبیعت استکبار جهانی با نظام اسلامی سازگار نیست.

 

این پایگاه خبری همچنین نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر عدم تسلیم شدن در برابر دشمن گفت که دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی نور مقاومت را خاموش می کند اما خلاف آن را دیدند.

 

المیادین نیز نوشت: رهبر معظم ایران تاکید کرد که خطای محاسباتی آمریکا همچنان ادامه دارد و نمونه آن مساله شهادت سردار سلیمانی است زیرا دشمن گمان می کرد که با شهادت او نور مقاومت خاموش می شود اما خلاف آن را دیدند.

 

این شبکه لبنانی به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: نباید در برابر سرکشی دشمن تسلیم شد.

 

شبکه لبنانی المنار نیز نوشت: آمریکا به به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرتکب خطای محاسباتی شد.

 

بخش عربی شبکه فرانس ۲۴ نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که مذاکرات به معنای تسلیم شدن در برابر دشمن نیست.اگر مذاکره، صحبت و تعامل شود به معنای تسلیم شدن در مقابل دشمن نیست.

 

این شبکه نوشت: بیانات رهبر ایران درحالی است که ایران درحال انجام مذاکره با ابرقدرت ها برای احیای برجام است و در این مذاکرات آمریکا ، دشمن دیرینه ایران مشارکت دارد.

 

خبرگزاری المرکزیه لبنان نیز در این باره نوشت: رهبر ایران در سخنانی گفت که نباید در برابر سرکشی دشمن تسلیم شویم و هیچ گاه تسلیم نخواهیم شد.

 

ارم نیوز نوشت: رهبر ایران مذاکرات غیرمستقیم کشورش با آمریکا در وین برای احیای برجام را تایید کرد و گفت که مذاکره با واشنگتن به معنای تسلیم شدن در برابر آن نیست.

 

این پایگاه خبری به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: اینکه با دشمن مذاکره، صحبت و تعامل شود به معنای تسلیم شدن در مقابل آن نیست، همچنان‌که تا کنون تسلیم نشده و از این پس نیز نخواهیم شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------