آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

نماینده مجلس: باید دنبال مذاکره مستقیم با امریکا باشیم



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
اگر مذاکره ما با آمریکا بدون واسطه برخی کشورها باشد به نتایج بهتری می رسیم؛ نیازی نیست افراد دیگر واسطه بین مذاکرات باشند، چراکه واسطه ها در ابتدا منافع خودشان را در نظر می گیرند و بعد منافع ما را. 

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با اشاره به مذاکرات وین، گفت: حرکت‌هایی که علیه برجام در گذشته شاهد بودیم حرکت های ایدئولوژیک و از روی باور نبود، مطمئنا رفتارهایی که انجام می گرفت، تظاهرات های خیابانی و بزرگراهی، شعار و پلاکارد، اعتراضات و تیترهای گزنده در رسانه ها و اعتراضات تند در تریبون ها اگر از روی اعتقاد و باور و ایدئولوژیک بود باید طبیعتا الان هم اتفاق می افتاد.

 

غلامرضا نوری قزلچه در گفت وگو با عصر ایران با بیان این مطلب افزود: همین تغییر رفتار برخی آقایان نشان می دهد که این رفتارها یک سازماندهی سیاسی بیش نبود و الان چون جریانی که اینها را سازماندهی می کرد خودش باید پاسخگو باشد پس دیگر اعتراضی نمی کنند و اتفاقا از نظر ما اینگونه رفتارها درست و منطقی است که باید یکسری کارها را انجام داد.

 

وی تاکید کرد: اکثریت جامعه موافق به سرانجام رسیدن مذاکرات‌اند؛ کسانی که در گذشته مخالف بودند در حال حاضر به مذاکره مستقیم اعتراض ندارند، با به توافق رسیدن با حفظ منافع کشور اعتراض ندارند و این نشان می دهد که رفتارهای گذشته شان سیاسی بود و الان چون خودشان پاسخگو هستند و باید جواب کمبود ارز، نیازهای جامعه، تورم و اقتصاد و معیشت مردم را بدهند پس راه درست را در مذاکره و توافق می ببینند؛ در واقع اگر می خواهند کارها طبق روال انجام شود باید همین راه را بروند.

 

نوری قزلچه تاکید کرد: اگر مذاکره ما با آمریکا بدون واسطه برخی کشورها نظیر چین و روسیه باشد ما به نتایج بهتری می توانیم برسیم؛ نیازی نیست افراد دیگر واسطه بین مذاکرات باشند، چراکه واسطه ها در ابتدا منافع خودشان را در نظر می گیرند و بعد منافع دیگران را در نظر می گیرند.

 

نماینده بستان آباد افزود: ما باید به دنبال مذاکره مستقیم باشیم و اگر منافع ما در مذاکرات مستقیم است حتما باید انجام دهیم و هر چقدر مستقیم و رودرو باشد نتیجه نزدیکتر است و نتیجه مطلوب تری و کم هزینه تری می توان گرفت .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------