آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعتراض یک نماینده مجلس به اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس‌جمهور

نوری قزلجه: نماینده بستان آباد گفت: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی…

دنبال‌شريك‌تراشي براي مفاسدشان هستند



اخبار,اخبارسیاسی,مسعود پزشکیان

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم در پاسخ به اعلام غیرواقعی اسم خود در لیست نمایندگان دریافت‌کننده پول از محمدرضا رحیمی٬ گفت: بعضی به دنبال یکی کردن مفاسد اقتصادی اصلاح طلبان و اصولگرایان هستند و می‌خواهند اصلاح‌طلبان را در این مفاسد شریک کنند.

مسعود پزشکیان با تاکید بر پیگیری برخورد با اعلام کنندگان دروغین اسامی نمایندگان دریافت کننده پول٬ گفت: طبق پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم٬ منشا این خبر‌ها برخی رسانه‌های بیگانه بوده‌اند و ما برخورد با منشا انتشار این خبر را تا رسیدن به نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد.

 

نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در مورد اهداف اعلام غیر واقعی اسامی نمایندگان در رسانه‌های یادشده، افزود: بعضی به دنبال القای این هستند که در مفاسد اقتصادی و پول گرفتن نمایندگان از محمد رضا رحیمی٬ مستقل و غیر مستقل و اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود ندارد.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: اگر من به دنبال پول بودم، هیچگاه راه نمایندگی را انتخاب نمی‌کردم و به دنبال رشته تخصصی خود یعنی جراحی قلب می‌رفتم. وی در ادامه متذکر شد: اگر کسی بتواند از من اموال خاص و مسئله اقتصادی پیدا کند، کل آنچه یافته را به او می‌دهم.
 
اخبار سیاسی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------