آخرین اخبار سیاسی

محمود مهرابی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

محمود مهرابی به اعدام محکوم شد / قوه قضائیه: قابل فرجام‌خواهی است

رسانه های رسمی اعلام کرده اند که فردی به نام محمود مهرابی به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است، اما این فرد دارای عناوین…

تا اوایل هفته آینده به حکم سعید مرتضوی اعتراض می‌کنیم



اخبار,اخبارسیاسی  ,سعید مرتضوی

وکیل‌مدافع سازمان تامین اجتماعی گفت: تا اوایل هفته آینده درخواست تجدیدنظر خود را نسبت به رای صادره برای سعید مرتضوی تقدیم خواهیم کرد.

مجتبی نظری در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: درحال حاضر لایحه اعتراضی سازمان تامین اجتماعی نسبت به حکم صادره از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران برای سعید مرتضوی آماده است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی معتقد است چون آقای مرتضوی واجد صلاحیت برای حضور در این سازمان نبودند، تبعا حقوقی که در این مدت دریافت کردند خلاف بوده و باید تمام مدت حضور وی در تأمین اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و تمام حقوق‌های پرداخت شده، بازگردد.

وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: این پرونده آقای مرتضوی همراه با پرونده عظیم دیگری تشکیل شد، اما بازپرس قسمت مربوط به سازمان تامین اجتماعی را از آن پرونده جدا و به دادگاه ارسال کرد. در حال حاضر مابقی پرونده در شعبه 15 بازپرسی است.

نظری اظهار کرد: با توجه به اینکه حکم از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان صادر شده، مرجع تجدیدنظرخواهی، دیوان عالی کشور است.

به گزارش ایسنا، سعید مرتضوی از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران در رابطه با شکایت سازمان تأمین اجتماعی برای به رد مال و حبس محکوم شد.

 اخبارسیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------